nachthemd voor mannen

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

nachthemd voor mannen

Bericht door Jos »

je komt ze nu echt tegen in de folders van de postorderbedrijven en op de internetsite: het nachthemd voor de man.

http://www.your-look-for-less.nl/333762 ... earch=true
nachthemd your look ... for less.jpg
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: nachthemd voor mannen

Bericht door john k 1963 »

Ziet er goed uit dat nachthemd en kun je zien dat er steeds meer beweging in deze markt komt
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: nachthemd voor mannen

Bericht door Yvan »

Mijn overgrootvader droeg nog een nachthemd, maar zelf vind ik er niets praktisch aan. Ik ben een woelmuis in bed en, na een paar keer draaien, is er niet veel comfortabel meer te ontdekken aan een nachthemd. ;)
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: nachthemd voor mannen

Bericht door beachlion »

Zo'n hemd is wel het laatste dat ik zou willen aanhebben in bed. In bed wil ik geen draadje stof aan m'n lichaam hebben, dus naakt.
Maar elke stap op dit gebied, ook al zit er voor mij persoonlijk niets in, is er één in de goede richting. De bevrijding van de man op mode gebied.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: nachthemd voor mannen

Bericht door WesleyN »

Waarom maken ze voor mannen weer van die saaie kleding?! Ik slaap ook het liefst poedelnaakt. Onder de dekens is het toch wel warm. En als je tegen het warme lichaam van je vrouw kan kruipen. Dan doe je dat ook. Maar op een gegeven moment lig ik weer op mezelf. En dan duurt het weer tot de volgende ochtend dat we elkaar opzoeken.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: nachthemd voor mannen

Bericht door rokwens »

Ik vind dit een goede evolutie, los van het feit of het mooi is of niet, of het practisch is of niet. Als je een nachthemd draagt kan je daar al 's avonds mee rondlopen of 's morgens. Je familie kan zodoende wennen aan het idee dat het niet altijd een broek moet zijn maar dat het ook anders kan. Het effent de weg. Ik heb jaren nachthemden gekocht en op die manier gedagen in huis, zelfs soms met een pull erover. Daar heeft nooit iemand wat over gezegd en het voelt zo relax als een kimono.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: nachthemd voor mannen

Bericht door WesleyN »

Het is eerlijk gezegd geen evolutie. Ik had 25 jaar geleden van die nachthemden voor mannen geprobeerd. Deze waren wat korter. Ik had ze niet vaak gedragen. Het was niet helemaal mijn smaak. Ik heb nu van die t-shirtjurken. Die zien er leuker uit. Het zijn extra longshirts. En die mag ik blijkbaar gewoon dragen thuis. Ik heb het gewoon gedaan destijds. En draag ze dus elke ochtend en avond.

Maar wat je zegt goed dat ze er zijn. Dat maakt de keuze uitgebreider.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
jonathan7
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: nachthemd voor mannen

Bericht door jonathan7 »

Yvan schreef: 22 okt 2016 10:45 Mijn overgrootvader droeg nog een nachthemd, maar zelf vind ik er niets praktisch aan. Ik ben een woelmuis in bed en, na een paar keer draaien, is er niet veel comfortabel meer te ontdekken aan een nachthemd. ;)
Het kruipt ook in een mum van tijd omhoog, waardoor het eigenlijk meer een long shirt of gewoon shirt wordt ipv. een jurk.
Plaats reactie