Miss Etam Hoofddorp

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Miss Etam Hoofddorp

Bericht door Alex »

Na mijn vliegtuig avontuur (zie andere post) heb ik de smaak te pakken.
Vandaag ging ik naar Miss Etam in Hoofddorp om een rode gecoate kokerrok die ik online gezien had te passen.

Door mijn panty gleed deze gecoate rok in mijn gebruikelijke maat van mijn billen. Ook bij een maat kleiner en zelfs die in nog een maar kleiner viel de rok te ruim. Nog een maat kleiner werd te strak (maar gleed nog af). Ik vrieg de verkoopster, die bewust op gelaste afstand bleef, om hulp. Ze hielp me uitstekend en vond het geen enkel probleem dat een man rokken paste... Sterker nog, ze vond het erg leuk en gaf goede adviezen. Ze kwam met wel 6 of 7 verschillende rokjes aan die ik allemaal gepast heb.
Uiteindelijk met een soort suède-look rok die op de knie valt naar huis gegaan.

Aanrader deze winkel!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Miss Etam Hoofddorp

Bericht door beachlion »

Een goede ervaring voor jou. In winkels gaat het uiteindelijk om de verkoop. Een goede verko(o)p(st)er zal misschien even moeten slikken maar zal daarna wel alle medewerking verlenen.

Ik ben nog niet zover maar ik werk er wel aan. Ik ben al in een paar kringloopwinkels geweest maar het aanbod in rokken naar mijn smaak is niet bijster groot. Mocht ik iets vinden dan zal m'n rolmaat moeten uitwijzen of het de juiste maat en lengte is.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Miss Etam Hoofddorp

Bericht door WesleyN »

Gelukkig heb ik tegenwoordig ook goede en in ieder geval behulpzame verkopers. Af-en-toe weten ze even geen raad met je. Natuurlijk kan dat voor verrassingen zorgen. Als je normaal blijft doen, dan werkt dat vaak in je voordeel. Maar ze gaan me in ieder geval helpen als ik een vraag heb.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Miss Etam Hoofddorp

Bericht door Redhawkje »

Dat ik 100% in vrouwenkleding loop helpt ook. :mrgreen:
Marica
Plaats reactie