Rokken van AliExpress

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Januca
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 feb 2021 16:23
Locatie: Gasselte

Rokken van AliExpress

Bericht door Januca »

Ik heb een tijdje rondgeneusd bij Ali en ik moet zeggen dat ze daar best leuke rokken verkopen.
Ik heb daarom maar de stoute schoenen aangetrokken en 2 (in mijn ogen) leuke rokken besteld.
Wel met een elastische taille omdat mij dat zeker voor de eerste keer het gemakkelijkste lijkt.
Mijn allereerste rokken!!!
Ik ben zo nieuwsgierig hoe ze zullen staan.
Als ik ze binnen heb (zal wel een hele tijd duren) laat ik het weten.
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Rokken van AliExpress

Bericht door mrcsk »

Ja ff op Aliexpress gekeken en vind ook mooie en leuke rokken.
En de prijs valt zeer goed mee.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Rokken van AliExpress

Bericht door musa »

Maar pas op voor de maten, die zijn op zijn Chinees dus altijd 1 a 2 maten groter bestellen.
Ik koop bij C&A of Zolando online en meestal zitten de maten perfect en vlugge levering en je kan bij tegenvallende resultaten je gekochte artikelen nog altijd terugsturen wat je bij Whis en consoorten niet kan.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Rokken van AliExpress

Bericht door musa »

Winkels als AliExpress en Whish gaan voor ons Belgen een stuk duurder worden na 1 juli , bij elke bestelling komen er doanekosten bij (ook onder de €22) en extra verzendingskosten bij zodanig dat iets kopen daar veel duurder gaat uitvallen dan bij Europese webshops.

Mijn favoriete webshops voor rokken en kleedjes zijn Zalando en C&A ,goedkoop en realtief snel in leveren en veel assortiment,ook dienst na verkoop is goed , bij de chinese website zijn die quasie onbestaande.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Rokken van AliExpress

Bericht door WesleyN »

Nog nooit bij Ali en Wish besteld. Ik heb geen vertrouwen in de maten, kwaliteit en snelle levertijd. Te vaak gehoord dat dat niet in orde is.

En als bij H&M besteld moet je ook al rekening houden dat de maten niet altijd uniform zijn. Voor de ene rok moet ik maat 46 bestellen en voor de meeste rokken kan ik gewoon maat 40 bestellen. Ik heb pas een "kilt" gekocht. Eentje die niet tot over je knieën valt. Eentje met een dunne stof. Dan vind ik hem wel leuk om te dragen.
Ik koop het liefst bij H&M (Divided) en Large. Naast dat ze betaalbaar zijn zijn ze nog een beetje trendy c.q. rock'n'roll. Dat is toch meer mijn smaak.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie