Reacties uit onverwachte hoek

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Reacties uit onverwachte hoek

Bericht door Rik »

WesleyN schreef: 13 okt 2021 23:36 ... ik ben liever in mijn wereld in rok, dan met een groep rok dragende mensen. Dan spreek ik liever af met mensen zelf. En eigenlijk heb ik liever dat er over andere onderwerpen wordt gesproken, dan over je kleding.
Daar kan ik je in volgen hoor. In een groep rok dragende mannen zou het gesprek inderdaad grotendeels over de kleding gaan. In mijn eigen leefomgeving ben ik nog altijd geen enkele andere rokdrager tegen gekomen, straks is het 2 1/2 jaar dat ik steevast overal in rok loopt en 98% reageert daar niet op. Die 2% bestaat dan nog enkel uit vriendelijke glimlachjes van de dames en soms 'stom'verbaasde blikken, die laatste dan van moslima vrouwen :lol: die staren me soms echt zo nadrukkelijk na dat hun ogen zowat uit hun oogkassen vallen :lol:
Sommige groepen mensen hebben echt nog enkele decennia "diversiteit" in te halen hoor :roll:
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Reacties uit onverwachte hoek

Bericht door WesleyN »

Vandaag weer zo'n reactie over kleedgeld voor transgenders, dat ze positief gediscrimineerd worden... Ik dacht hoezo positief gediscrimineerd. Ik zei dat ik het wel een goede zet vond en hoezo dat ze bevoorrecht worden? Ik vind dat ze nog niet voldoende worden geaccepteerd. Wil je liever geaccepteerd worden of kledinggeld krijgen?, was toen mijn vraag. Daar wist mijn collega geen antwoord op.

Ik heb hier nog een linkie...

https://www.rtlnieuws.nl/economie/life/ ... ald-verlof

Ik vind iedereen die zijn durft uit te steken stoer. Durft te zijn wie je bent.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Reacties uit onverwachte hoek

Bericht door Niek »

Wat een nette acties van dat bedrijf. :)
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Reacties uit onverwachte hoek

Bericht door WesleyN »

Niek schreef: 22 nov 2021 10:54Wat een nette acties van dat bedrijf. :)
Ze zijn niet allemaal zo hoor. Ik hou alleen niet zo van om op een bepaalde manier te scoren. Dat doe je bij mij niet.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie