G Lieberman & Sons

Je ervaringen met de mannenrokken van de diverse webshops
Plaats reactie
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

G Lieberman & Sons

Bericht door Ben »

Iemand ervaring met bestellingen bij deze Amerikaanse webwinkel? Eind januari een bestelling geplaatst. Op 2 feb bericht ontvangen dat de boel is "shipped" vandaag 13 feb maar eens een e-mail gestuurd met de vraag hoelang een bestelling vanuit Amerika naar NLD onderweg is. Ik weet niet hoe letterlijk de benaming Shipped genomen moet worden, maar als het per boot onderweg is duurt het waarschijnlijk wel een maand.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door sam »

Mijn ervaring met bestellingen overzee zijn overwegend positief. Heel vaak was het er met een week vanaf het moment dat in het overzicht "shipped" stond.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door jan »

Ben,
Het woord "shipped" stamt nog uit de tijd dat er geen vliegtuigen waren.
Wees gerust, alles gaat per vliegtuig. Zodra je het bericht "shipped" krijgt is het opgehaald door UPS. Dan moet het naar een sorteercentrum, vervolgens naar de uitklaring van een airport en dan wordt het nog eens gesorteerd op "destination" waarna het in een vliegtuig verdwijnt. Als het goed is heb je een track&trace code gekregen warmee je het pakje kan volgen.
Dat kan een vliegtuig zijn van Cargolux zodat het pakket in Luxemburg wordt uitgeladen, ingeklaard en dan kan het op transport naar Nederland waar het ook nog eens gesorteerd wordt voordat het de bezorgwagen ingaat.
Als je dit allemaal leest is een Euro of 16 transportkosten helemaal niet duur.
De kleding die je besteld hebt heeft meer afstand afgelegd dan jij er ooit in zal lopen.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door Ben »

Bedankt voor jullie gerustellingen. Ik raak doorgaans niet direct in paniek, maar leefde in de veronderstelling dat een pakketjhe vanuit de VS toch wel binnen twee weken in NLD zou moeten kunnen zijn. Mocht ik wat binnen hebben dan zal ik het wel even terugkoppelen.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door Ben »

Ik had Lieberman deze vraag ook gesteld en die kwamen zoeven met een antwoord.
The estimated delivery time is 7-10 business days. However that is not guaranteed. Today is the 7th business day. Please let us know when you receive the package.
Personenvervoer en goederenvervoer zijn twee aparte dingen dus. Ik ben een paar keer naar Amerika gereisd, maar binnen 24 uur was ik op mijn bestemming. Ik geloof dat ik een denkfout gemaakt heb. We wachten af.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door Ben »

Bestelling is nog steeds niet gearriveerd. Ik denk dat er iets is kwijtgeraakt. Op de website van UPS garanderen ze een verzendsnelheid van uiterlijk 4 dagen vooir een dergelijke bestelling. Afwachten wat er gaat gebeuren.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door Ben »

:-(
Laatst gewijzigd door Ben op 01 mar 2013 21:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door Wiha »

Kan best zijn dat je een volgende keer iets koopt dat je het niet hoeft te betalen. Maar ik snap je frustratie. Maar goed, en nu de panty's? Hoe zijn die?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door sam »

Ja, bij bestellingen van buiten de EU moet je invoerrechten betalen. veel mensen vergeten dat.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: G Lieberman & Sons

Bericht door Ben »

Weer wat geleerd zullen we maar zeggen, maar niet voor herhaling vatbaar dus.
Plaats reactie