Pumps

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Pumps

Bericht door Niek »

Vandaag in een legging broek, panty kousjes en zwarte pumps naar de Lidl geweest. Heb geen enkele reactie gekregen. Een paar vragende blikken, maar zeker ook bemoedigende.
Bijlagen
Screenshot_2022-09-24-13-08-50-69_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Pumps

Bericht door DiKo »

Hai Niek.

Dat ziet er ook niet uit om negatieve reacties te geven. Tja, de leggingbroek is misschien wat vrouwelijk en de pantykousjes en de pumps horen echt bij een vrouw, maar als die meneer (jij) zich daar nou "lekker" bij voelt. Wat is er dan mis mee?
Zelf heb ik bij de Lidl vorig jaar ook een BH en pantys gekocht. Geen enkel commentaar of vragende blik bij de kassa.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Pumps

Bericht door Rik »

DiKo schreef: 24 sep 2022 17:04 Zelf heb ik bij de Lidl vorig jaar ook een BH en pantys gekocht. Geen enkel commentaar of vragende blik bij de kassa.
Ik heb eigenlijk nog in geen enkele winkel commentaar gekregen aan de kassa, bij geen enkele aankoop van kledij die men als "vrouwelijk" bestempeld. Ik koop en draag gewoon alles wat ik graag zie en lekker vind. Buitenshuis hou ik het wel vrij neutraal zodat ik nog altijd gezien wordt als een "man in rok" en zeker niet vrouwelijk uitzie. Wat ik er onder aan heb heeft niemand zaken mee ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: Pumps

Bericht door Magnifique1 »

Mooi ensemble! Stoere pumps, gave broek en zeker de pantykousjes in een heel nette kleur. Helemaal mijn stijl.
Waar heb je die pantykousjes vandaan? Ik heb er meestal die net te oranje ogen.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Pumps

Bericht door Niek »

Dank je,
Ik koop panty kousjes vaak bij de HEMA. die zijn net iets langer de kleur is Powder.
Of Shine
Plaats reactie