Panty's zijn een must

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Panty's zijn een must

Bericht door Magnifique1 »

In de zomer 15den of minder, in de winter een mooie zijdeglans opaque panty. Ik vind het heerlijk om de benen sluiten en geeft net een elegantere uitstraling aan de benen en zeker in de winter is het lekker warm!
ellen
Berichten: 78
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Panty's zijn een must

Bericht door ellen »

Absoluut. Al ben ik zelf niet de grootste fan van panties, het vrije gevoel van een rok gaat dan wat verloren en ze zijn slechts beperkt te vinden in mijn maat. Ik draag ze dus enkel voor de warmte in de winter.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Panty's zijn een must

Bericht door Niek »

Helemaal mee eens. In de winter heb ik opaque panties over een trui-jurk of korte rok. Aangezien ik ook van kleur hou, heb ik ze in diverse kleuren. Met name voor binnen.

Zodra het wat warmer wordt een gewone panty, 15DN. Ik vind het ook mooier staan, het geheel. En zit lekker.
Belinda-Holland
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Re: Panty's zijn een must

Bericht door Belinda-Holland »

Een must ? Ja en nee.. beetje verwarrend misschien. Als man draag ik geen dameskleding. Maar als "vrouw" vind ik een panty noodzakelijk. Zonder panty voel ik me niet helemaal compleet.
Een paar jaar geleden ben ik gestopt met het dragen van gewone panty's. Ik was het zo zat om een ladder of flinke haal te hebben ( gebeurde té vaak). Op advies van een kennis ben ik overgestapt naar ballet panty's. Ze zijn een stuk sterker, ook wat dikker. Maar ze zijn ook duurder, althans duurder dan bijvoorbeeld een 15 of 20 denier bij de Hema (om maar een winkel te noemen). Mijn favoriete merk is in een aantal gangbare kleuren te koop, zoals Suntan, Tan, wit, roze en zwart.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Panty's zijn een must

Bericht door WesleyN »

Belinda-Holland schreef: 18 mar 2023 16:04 Een must ? Ja en nee.. beetje verwarrend misschien. Als man draag ik geen dameskleding. Maar als "vrouw" vind ik een panty noodzakelijk. Zonder panty voel ik me niet helemaal compleet.
Als "vrouw"? Je bedoelt dat je helemaal als vrouw bent verkleed? Dus met alles erop en eraan?

Voor mij is kleding gewoon kleding, die iedereen mag dragen. Maar begrijp mij niet verkeerd. Ik vind dat ieder zijn eigen ding moet doen. En echt als vrouw verkleed zijn, werd mij door iemand verteld dat dat een veiliger gevoel gaf. Dat kan ik mij voorstellen. En als dat goed lukt, lijkt mij ook heel leuk. Maar voor mij is de kleding al voldoende en dan voel ik mij helemaal in mijn element. Dan ben ik niet als "vrouw". Gewoon een man, die een rok draagt, omdat je nou eenmaal kleding draagt waar je prettig bij voelt. Doen we toch allemaal?
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Belinda-Holland
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Re: Panty's zijn een must

Bericht door Belinda-Holland »

Als "vrouw"? Je bedoelt dat je helemaal als vrouw bent verkleed? Dus met alles erop en eraan?
Niet helemaal alles erop en eraan.. Ik gebruik zelden makeup. Maar draag wel damesondergoed, panty, jurk of rok en topje en damesschoenen.

Ik voel me inderdaad anders/beter/veilig.. Alsof ik dan alles en iedereen aan kan ( om het heel simpel te stellen). Maar ik weet ook dat ik b.v. door allerlei omstandigheden geen hormonen ga slikken en geen operaties wil.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Panty's zijn een must

Bericht door WesleyN »

Belinda-Holland schreef: 19 mar 2023 13:09 Ik voel me inderdaad anders/beter/veilig.. Alsof ik dan alles en iedereen aan kan ( om het heel simpel te stellen). Maar ik weet ook dat ik b.v. door allerlei omstandigheden geen hormonen ga slikken en geen operaties wil.
Ik draag eigenlijk altijd dameskleding vaak gecombineerd met iets mannelijks (vaak longshirts of gewoon mijn jas). En ja als ik een rok draag voel ik mij ook meer zelfverzekerd. Dat ziet ook iedereen. Maar dat komt meer, omdat die kleding bij mij hoort. Dus dan voel je je ook goed.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie