Leggielegz.com

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Belinda-Holland
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Leggielegz.com

Bericht door Belinda-Holland »

In het kader van "durf te vragen". Heeft er iemand ervaringen (zowel positief als negatief) met de website Leggielegz.com ? Het is een bedrijf in Wuustwezel (België) en verkopen allerlei kousen, panty's , kniekousen, stayups en aanverwante artikelen.
Er staan een paar leuke artikelen op de website waar ik interesse in heb. Maar het is natuurlijk altijd zo dat de artikelen voorzien zijn van mooie foto's, want dat verkoopt beter. Ik koop zelden panty's online, vandaar mijn vraag.
Alle reacties zijn van harte welkom
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Leggielegz.com

Bericht door WesleyN »

Ik ga meestal naar Trustpilot. Daar zijn vaak reacties. Maar bij Leggielegz helemaal geen....

https://nl.trustpilot.com/review/leggielegz.com

Als er reacties zijn, dan moet je nog wel goed beoordelen of de reacties echt zijn. Als er 14 hele positieve reacties op staan en ze zijn allemaal heel positief en ze zijn allemaal binnen een uur geschreven... Dan kan het niet anders zijn dan dat het door één persoon is geschreven. Ik vertrouwde een keer een site niet. En toen wist ik genoeg.

Maar meestal kan je ervan uit gaan dat het normale reacties zijn. En hoe meer reacties hoe beter. Maar vooral zelf goed nadenken wat je doet.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie