panty's en rok

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: panty's en rok

Bericht door sam »

Nu het vrij lang een graad of 12 blijft blijft het aangenaam om een rok te dragen. Voorwaarde is wel dat ik daarbij een 50 den opaque panty draag. Net warm genoeg en comfortabel
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: panty's en rok

Bericht door rokwens »

Voor mij niet hoor. Voor mij is dit een temperatuur om weer met blote benen te lopen.
En tegen het vriezen aan zal ik een wat langere rok aan trekken en kniekousen
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: panty's en rok

Bericht door ecokilt »

Ik hou het ook nog steeds bij blote benen. Onder 9 °C ga ik twijfelen voor ... laarzen of kniekousen , maar geen panty.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: panty's en rok

Bericht door Jos »

ik heb toch de keuze gemaakt voor vleeskleurige panty's omdat ik dan niet vast zit aan lange rokken met laarzen.
In huis gaat de panty wel meteen weer uit.
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: panty's en rok

Bericht door sam »

De rok is veel koeler dan een broek en zeker als ik rustig zit te lezen dan is het m.i. toch te koud. Ik prefereer de combi rok met panty. Heb trouwens wel de combinatie met een huidkleurig panty geprobeerd. (15den) Dat beviel mij goed. Tsja, ik heb die behoefte niet om de stof van de rok aan mijn benen te voelen.
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: panty's en rok

Bericht door dino »

Ik draag steeds panty's onder een rok. Alleen damespanty in huidskleur en max. 20 denier.
Belangrijk is je benen te waxen, staat leuker en meer netjes. Ten andere: draag al lange tijd
kousen voor ik rokdrager werd. Vind een rok veel luchtiger en geeft meer vrijheid. :D
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: panty's en rok

Bericht door sam »

Dino, helemaal gelijk!
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: panty's en rok

Bericht door dino »

Draag onder kniebroek ook nu dunne huidkleurige panty's. Gewoon leuk en gekleder.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: panty's en rok

Bericht door sam »

Dat doe ik ook regelmatig. Nu het weer is omgeslagen heb ik de panty's weer uit de kast gehaald om bij een rok te dragen.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: panty's en rok

Bericht door Yvan »

Al een oud topic, maar toch even een reactie. Onder een gewone rok ziet een panty er wel leuk uit, maar onder een kilt staat het voor geen meter. Ik ben een echte "pantyman", maar bij een kilt houd ik de boot af, echt. Een paar stoere wandelschoenen of army boots en sokken zijn, in dat geval, de beste keuze.
Real men wear skirts
Plaats reactie