wat vinden wij hiervan?

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Erich62
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2021 09:38

Re: wat vinden wij hiervan?

Bericht door Erich62 »

Ik ben al jaren gek op panties. Zomers durf ik wel in het openbaar een zomerpanty aan te doen als ik ga fietsen. Het is zo heerlijk om mijn benen.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: wat vinden wij hiervan?

Bericht door RokkenRob »

In de zomer draag ik geen panty's.
In de koudere maanden wel en gewoon onder een rok.
Ik ga overal naar toe in rok en panty en wat een ander er van vind, dat is haar/zijn probleem en niet de mijne.
Komende week hebben overdag ook de temperaturen een paar graden onder het vriespunt, dus tijd voor de thermo panty's

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: wat vinden wij hiervan?

Bericht door Rik »

Nu in de winter gaat er meestal een warme legging on de rok. Ik draag doorgaans rokken die niet langer zijn dan 45-48 cm en dan is dat bij vrieskou wel te fris met blote benen. In de zomer draag ik soms wel een gewone panty 20 den tot 40 den, een tintje donkerder dan mijn eigen benen, niet te veel en zeker niet glanzend want dat vind ik echt niet mooi, zeker als de zon er op schijnt... lijken plastieken benen :o Eigenlijk is het de bedoeling dat het naar anderen niet opvalt dat ik panty's aan heb zolang ik het maar lekker aanvoel ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie