Panty collectie

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Panty collectie

Bericht door RokkenRob »

Buiten de standaard kleuren, zwart, donker blauw en grijs/antraciet, welke in de meeste winkels verkrijgbaar is, vind ik kleur ook wel wat hebben.
Dus heb ik mij na mijn verjaardag, vorige maand, zelf maar eens verwend met een paar Falke pure matt 50 in de uitverkoop.
Deze kleuren laten zich goed combineren met mijn rokken en flanellen overhemden, door sommigen ook wel houthakkershemden genaamd.
Ik wil er in de winter toch wel warmpjes bijlopen/zitten. ;) :lol:

Rob

Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Panty collectie

Bericht door RokkenRob »

Ik heb mij afgelopen vrijdag maar eens verwend met 2 fashion panty's, die gisteren zijn binnen gekomen.
Deze konden nog mooi met de was mee, zodat ik er vandaag alvast één aan kan doen. :wink:
De gekochte panty zijn:
1. Oroblu Stacy Tights (foto)
2. Kunert Subtle Baroque.

Op de foto houd ik met de handen de rok wat hoger vast, zodat de panty beter tot z'n recht komt.
Misschien toch maar eens kijken voor een kort modelletje. :oops:
Volgende week zondag komt de ander op de foto en dan ziet men gelijk de reden waarom.
Ook ik ben liever lui dan moe en had geen zin om de andere panty even aan te doen voor een foto. :wink:

Tevens heb ik mij verwend met een grijze jeansrok in de lengte van ±75cm, lang model dus en deze komt in de loop van de week binnen.

Rob


Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Panty collectie

Bericht door RokkenRob »

Vandaag is fashion panty 2 aan de beurt, oftewel de Kunert Subtle Baroque.
Tevens heb ik een wat korter model rok (±40cm) besteld en deze komt morgen binnen.
De grijze jeansrok is nog niet binnen en komt hopelijk deze week wel binnen, zo niet dan wordt deze geannuleerd.
Er wordt aangegeven dat de bestelling binnen 7 dagen wordt verstuurd, maar dat gaan er nu minimaal 9 dagen worden. :cry:

Rob

Afbeelding
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
paul65
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2020 19:06
Locatie: zuiden vh land

Re: Panty collectie

Bericht door paul65 »

Staat je erg goed deze panty's.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Panty collectie

Bericht door RokkenRob »

Paul,

Er zijn meer dan genoeg leuke panty's, je hoeft ze alleen maar te kopen en aan te trekken. ;) :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Plaats reactie