Tights

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Tights

Bericht door beachlion »

Ik heb 3 tights besteld. Was ik in het Nederlands al niet zo bekend met de termen aangaande panties en dergelijke, in Amerika is het nog erger. Maar met behulp van plaatjes en de bijbehorende omschrijving ben ik toch goed geslaagd in het bestellen van tights (leggings of panties of wat dan ook).

Ik kocht er één met een fleece voering en die wil ik in ieder geval op de fiets gaan uitproberen. Ik heb daar al meerdere keren mannen mee zien rondrijden. Ze hadden dan geen rok aan dus dat wordt dan het nieuwtje. Ik weet ook niet hoe het thuisfront er op gaat reageren dus dat zal weer een nieuwe uitdaging zijn.

De twee andere tights zijn van een vrij dichte stof, net niet helemaal ondoorzichtig. In Amerika wordt weinig met denier gewerkt maar op één van de exemplaren zag ik 70 den staan. Het zal voor mij een grote stap zijn om hiermee over straat te gaan, anders dan op de fiets. Misschien wel een grotere stap dan met de rok.
P1010538q.jpg
P1010543q.jpg
Die laatste rok is 28 cm en daar ga ik sowieso niet mee over straat. Dat zal meer in het straatje van Wim Jansma passen.
Sikko
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 feb 2017 10:19

Re: Tights

Bericht door Sikko »

Zonde om een rok te kopen en die niet buiten te dragen. Ik vind het wel een leuke rok, maar panty's of kousen ga ik niet dragen. 28cm zou voor mij de uiterste ondergrens zijn om nog buiten te kunnen dragen. Ik gebruik ze alleen bij het uitgaan 's nachts (tot nu toe 1x) en bij lange wandelingen door parken en bossen, waarbij ik ook wel eens een stuk van een woonwijk meeneem. Zitten in zo'n kort rokje doe ik alleen op zo'n bankje in het bos met benen over elkaar en handen op de benen of onderweg in de auto.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Tights

Bericht door RokkenRob »

BL,

Een geslaagde outfit, maar de 2e foto is wel heel erg kort en gewaagd. :lol:
Maar die laat zich wel heel goed combineren met een fashion panty. ;)
Toch maar eens verder zoeken naar een geschikt kort modelletje. :oops:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Tights

Bericht door beachlion »

Sikko schreef: 25 okt 2017 21:46 Zonde om een rok te kopen en die niet buiten te dragen. ......
Die rok is niet gekocht maar gemaakt. Origineel was die 35 cm. Maar om te zien wat het effect was heb ik die rok korter gemaakt. Het is kunstleer dus het rafelt niet. Er zit dan ook geen zoom in. En zo ging ik van 35 naar 32, 30 en uiteindelijk 28 cm.
Leather skirt 3Xq.jpg
Hier zijn de effecten zichtbaar bij 32, 30 en 28 cm.
Plaats reactie