Iedere man in panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Iedere man in panty

Bericht door Rik »

Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Januca
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 feb 2021 16:23
Locatie: Gasselte

Re: Iedere man in panty

Bericht door Januca »

Leuke panty's. Maar waar vind je die hier?
Don-I
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mei 2016 17:25
Locatie: Bad Nieuweschans

Re: Iedere man in panty

Bericht door Don-I »

ieder zen ding.
Maar hou mij maar op rokken en (lange) sokken.
Ik kan mijn bij lange na niet voorstellen dat panty s zo sexy zijn, en de man daar nou zo opgewonden van raakt.
Bij vrouwen vind ik al een afknapper, maar, er licht er ook aan welke panty s ze dragen.
Op sexuele vlak zijn ze voor mijn een afknapper.
Naar mijn mening is dat geschoren benen bij het dragen van een rok of shorts veel netter, en sexyer staan.

De perceptie van uit die artikel van de morgen straalt er ook weer heerlijk er van af.
Kerels horen gewoon in een broek, met andere woorden, Ik zag geen enen kerel op die foto s in een rok.
Bij de enen laatste foto lijkt het wel of ze die shorts bij de banier van de Vlaamse Chiro hebben gekocht.
Hoe zo sexy.
Mocht u de panty s wel sexy vinden, doe vooral uw ding.
Het is slechts mijn mening.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Iedere man in panty

Bericht door WesleyN »

Ik ga voor unie zwart. Voor mij is dragen van kleding omdat ik het mooi vind en dat is dan ook de reden waarom ik bijvoorbeeld rokken draag. En ik kleed me puur voor mezelf. Niet om sexy te zijn.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Iedere man in panty

Bericht door Kortrokje »

Don-I schreef: 26 okt 2021 15:43 ieder zen ding.
Maar hou mij maar op rokken en (lange) sokken.
Ik kan mijn bij lange na niet voorstellen dat panty s zo sexy zijn, en de man daar nou zo opgewonden van raakt.
Bij vrouwen vind ik al een afknapper, maar, er licht er ook aan welke panty s ze dragen.
Op sexuele vlak zijn ze voor mijn een afknapper.
Naar mijn mening is dat geschoren benen bij het dragen van een rok of shorts veel netter, en sexyer staan.

De perceptie van uit die artikel van de morgen straalt er ook weer heerlijk er van af.
Kerels horen gewoon in een broek, met andere woorden, Ik zag geen enen kerel op die foto s in een rok.
Bij de enen laatste foto lijkt het wel of ze die shorts bij de banier van de Vlaamse Chiro hebben gekocht.
Hoe zo sexy.
Mocht u de panty s wel sexy vinden, doe vooral uw ding.
Het is slechts mijn mening.
Er bestaat nog zoiets als een jartellesgordel ook, waar je nylon kousen kan mee ophouden.. en da's wel sexy, vind ik hé .. Verschil van mening mag hé..😂😂
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie