Dansen in flared broek

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Dansen in flared broek

Bericht door Niek »

Afgelopen vrijdag dans feest in Arnhem. Wij waren daar met groep vrienden via Klup-app. Ik ken ze dus niet.
Ik had een flared glimmende blauwe broek aan. Dit werd direct waargenomen en ik moest mij even showen.
Leuke reacties en lof gekregen.

Ook de vrouwen vinden dat de mannen mode vooral te saai is. En niet gedurfd.
Bijlagen
Screenshot_2022-09-11-09-55-12-55_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Dansen in flared broek

Bericht door WesleyN »

Als je als man opvallend bent gekleed. Iedereen ziet het. Het lijkt soms op dat je als man, er eigenlijk niet mag zijn. Je bent er om de vrouw en gezin te beschermen en om te klussen. En natuurlijk je bent er voor het inkomen. En als je van de norm afwijkt, dan zoek je aandacht. Vooral in je hokje blijven en er vooral niet uitkomen, is het advies. Gelukkig zijn de meeste mensen toch wel ruimer van denken. In ieder geval hier in West-Europa.

Ja mannenkleding is saai. Weet je als ik een man ziet, onthou ik vaak niet eens wat hij aan had. Mannenkleding heb ik ook bijna niet meer. En iedereen kent me. En dan sta je op een stortplaats. Dan vraagt er een meneer: "Hallo hoe gaat het met je?" "Eh, ja... eh goed." "Herken je me niet meer?" Dat overkomt me nog wel eens...
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Dansen in flared broek

Bericht door Niek »

Herkenbaar, mensen herkennen mij vaak al van afstand door mijn kleurige outfit. Andersom zijn ze voor mij gewoon voorbij gangers een herken ik ze pas op het laatste moment.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Dansen in flared broek

Bericht door Niek »

Het is wel opvallend dat vrouwen het vaak goed tot erg leuk vinden.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Dansen in flared broek

Bericht door WesleyN »

Niek schreef: 11 sep 2022 12:10 Het is wel opvallend dat vrouwen het vaak goed tot erg leuk vinden.
... en dat is ook herkenbaar. Er wordt weleens beweerd als mensen (toch wel meestal vrouwen) bij me staan, dat ze stralen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie