Plak kousen

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
roktom2
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 okt 2011 19:30
Locatie: Vlaardingen

Re: Plak kousen

Bericht door roktom2 »

Kijk even bij C-1000 of bij een speciaalzaak.
Of kijk even op internet [Dim.com]
Dim blijft netjes zitten, ook al heb je haren op je benen, wat het probleem is bij de goedkopen uitvoeringen, die zakken af, deze niet.
Ik hou niet van die panty's, dat broekje zit niet prettig, zweet, enz.
Bij een rok moet je de lucht onder de rok kunnen voelen.
Dat is mijn gevoel.
Anders was ik bij Hunkermeulen die hebben ook deze kousen, ben er erg goed geholpen als man.
En denk dat ik weer een topik ga beginnen, welke winkel is man vriendelijk, kwa rokken enz.
Er is echt verschil. helaas.
Wat dim betreft, i love it.
Roktom
Rok al vanaf 1972
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Plak kousen

Bericht door sam »

Nou daar verschillen we van mening. Plak kousen geven je een gevole alsof je in blote kont loopt en panty's kleden af. Kwestie van het juiste merk en maat kiezen, maar dat geldt voor meer
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Plak kousen

Bericht door musa »

Ik moet iets kwijt

Ik heb al van in het begin tegen meerdere atributen geweest dan een rok alleen ,maar met de koudere periode in het vooruitzicht heb ik nu kousenbroeken gekocht om onder een rok te dragen,ze zijn wel van een neutrale kleur,zwart en grijs,ik ging ze morgen eens uitproberen buiten maar het lot heeft er anders over beslist,we hadden volk over de vloer die ons morgen uitgenodigd hebben bij hun thuis,dan zal het maar voor volgende zaterdag zijn.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Plak kousen

Bericht door willi »

Goed zo Musa.
Zo zie je maar, wijsheid komt met de jaren.
Wat maakt ’t uit; kniekousen of hele beenbedekkende kouzen, als ’t maar warm zit.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

Re: Plak kousen

Bericht door eddy100 »

Als er personen zijn die problemen hebben met afzakkende stay-ups hebben een verkeerde maat of niet de juiste billen. Als ik e een probleem heb met het ophouden van deze kousen gebruik ik "bota skin glue " dat is een lijmroller en doe dat op de siliconeband of ook op de elastiek band afglijden is verdwenen. Zo kan je wat zekerder rond lopen en zitten .
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Plak kousen

Bericht door john »

@ Eddy100,

Aan de onjuiste maat zou ik wat kunnen doen, maar die billen veranderen?

Mijn bovenbenen lopen nogal taps toe naar beneden, dus bij mijn dijen zijn de benen het dikst. Daarmee is afzakken bijna ingeprogrammeerd. Ik hou het wel bij een extra setje jarretels, (met goede klemmen uiteraard)
Daar heeft het model van mijn billen dan geen invloed meer op.

John
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

Re: Plak kousen

Bericht door eddy100 »

Als je jarretels draagt heb je inderdaad dat probleem niet maar dan moet je wel steveige jarretels dragen niet van die fantasie dingen die men overal voor een paar cent kan kopen. Als ik zou overstappen op jarretels dan zou ik me een retro gordel kopen met 6 jaretels dat zit mooi stevig aan je lichaam. Kost ietje meer maar veel meer draag komfort.
Plaats reactie