Mannenlaarzen bij Sacha

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Mannenlaarzen bij Sacha

Bericht door Ludwigcw »

Ze zijn nog niet zo verfijnt als sommige dameslaarzen, maar bij sacha hebben ze nu twee kniehoge mannenlaarzen.
Ze zijn zonder ritssluiting en daardoor valt de schacht nogal breed uit, heb ze reeds in de winkle kunnen aanschouwen.
Modellen die heel mannelijk ogen en wel stoer zouden kunnen staan onder een rok, of met legging.
Ook dat kortere laarsje met breiwerk in noorse print vind ik wel speciaal. Ik had reeds recent een korte laarsje met breiwerk eraan gekocht bij de dames ( plaats nog wel eens een foto ervan ), maar mocht ik dat nog niet gehad hebben zo ik wel overwogen hebben om dit korte mannenlaars van bij sacha te kopen. Zie foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eveneens vermeldingswaardig: vorige weekend een "slim fit" grijse broek, of hoe ze zoiets nu ook noemen, gekocht bij H&M voor € 19, en dit bij de mannen. De broek is zo elasisch dat het eigenlijk te vergelijken is met een legging, maar dan met zakken erop .
Ze hadden ook een pull, grijs-zwart gestreept, met zo'n los hangende rolkraag en de pull had een redelijke lengte, dus ideaal voor bijvoorbeeld op een zwarte legging te dragen en dit dus ook voor de mannen. Zo'n losse rolkraag zag je eigenlijk enkel maar voor de dames. Dit heb ik niet gekocht, alhoewel het mij wel aansprak, want het breiwerkvan de pull is zeer losjes en ik vrees dat het na enkele keren wassen, het een uitgerekte netzak zal worden.

Ludwigcw
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Mannenlaarzen bij Sacha

Bericht door Viqueen »

Een begin....maar die laarzen vind ik niet echt mooi :(
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Mannenlaarzen bij Sacha

Bericht door rokwens »

Ik vind die laarzen wél mooi. We moeten toch met iets beginnen. Toeters en bellen komen achteraf wel. Het laarsje met breiwerk bv gaat al een stap verder in de fantasie. Wel jammer dat er geen ritsen aan de laarzen zijn. Die had ik in de jaren 70 wél. Met een hoge wrijf raak je er zonder ritsen bijna niet in. Iemand een idee of er een Sacha-winkel in het antwerpse is ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Mannenlaarzen bij Sacha

Bericht door jan »

Kammenstraat 42
Meir 78-220
Lombardenvest 65
www.sacha.eu en dan het kopje store locator.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Mannenlaarzen bij Sacha

Bericht door treintje »

Hee, leuk!

Maar... ik vrees met grote vrezen voor de kuitwijdte. Ziet er niet erg wijd uit, maar ik ga er zeker eens naar kijken.
Die breilaarsjes zijn ook leuk. Bedankt voor de tip van de broek bij H&M, is ook intressant.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Plaats reactie