Hoge laarzen

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Hoge laarzen

Bericht door jaguar »

Ik weet dat er voor- en tegenstanders zijn van hoge laarzen maar ik had wel eens zin om me een paar aan te schaffen.
Paar weken terug deze gevonden voor een heel redelijke prijs.
Zitten super goed en ritsen tot helemaal beneden wat het aan- en uittrekken heel makkelijk maakt.
Hoewel ze een flink stuk boven de knie komen is het toch heel makkelijk stappen. Hakken ook niet al te hoog (alvast niet voor mij :lol: ) Ik denk ergens rond de 8 cm. Vrij robuuste hak ook in tegenstelling tot de meer stiletto hielen van mijn meeste schoenen 8-)

Op de foto heb ik zwarte aan maar gezien ik al drie paar (kortere) zwarte laarsjes heb koos ik voor hetzelfde model maar in het blauw.
Ik was al eerder in de winkel geweest maar toen had ik een wat langere rok aan vandaar dat ik terug ging met een kortere rok om beter te kunnen oordelen. ;) . Het is wel de bedoeling dat je ze kunt zien he.

Heel vriendelijke winkeljuffrouw die alle begrip had en met veel plezier de foto's nam.
Ik sta hier wel in de mannenafdeling maar het zijn wel degelijk dameslaarzen hoor :lol:

Voor alle duidelijkheid : ik draag niet altijd pumps of hoge laarzen maar zo nu en dan moet dat wel eens kunnen vind ik. Enige reacties die ik daar op heb (haast uitsluitend van vrouwen) ; 'wat kunt u daar goed mee stappen zeg, dat lukt bij mij niet zo goed' ! :lol: :lol:
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Hoge laarzen

Bericht door DiKo »

Gallo Marpie.

Ik ben zelf niet zo voor de overknees, maar ze staan jou goed.
Je bent een wat kortere rok aan gaan trekken, begrijp ik, zodat je de laarzen goed kunt zien. Niu da is werrkelijk zo.
En de rok is echt "een rokje". Staat je goed!! Ik houd van mini.
Leuk dat de winkeljuffrouw een foto wilde maken, maar wat wil je ook als je zo'n leuk geklede mannelijke klant in de winkel krijgt?
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Hoge laarzen

Bericht door jaguar »

DiKo schreef: 12 feb 2023 20:59 Gallo Marpie.

Ik ben zelf niet zo voor de overknees, maar ze staan jou goed.
Je bent een wat kortere rok aan gaan trekken, begrijp ik, zodat je de laarzen goed kunt zien. Niu da is werrkelijk zo.
En de rok is echt "een rokje". Staat je goed!! Ik houd van mini.
Leuk dat de winkeljuffrouw een foto wilde maken, maar wat wil je ook als je zo'n leuk geklede mannelijke klant in de winkel krijgt?
Bedankt voor het compliment Diko. Even gekeken en ik vond nog een foto waar je de achterkant van de laarzen kunt zien. Ik wilde er wel even mee wandelen doorheen de winkel om te zien of ze lekker zaten. In de spiegel zie je de hak beter en het leuke accent op de achterkant, komt beter tot zijn recht met een wat korter rokje of wat denken jullie ? Ik had wel een paar heel fijne nylons erbij aan, 15 denier zoals ik vaak aandoe.
De laatste cms zijn open en kunnen toegemaakt worden met een rijgkoord. Je ziet ook de hak beter op deze foto. De winkeljuffrouw had me de hele tijd in de gaten en was nogal snel terug ter plaatse om een nog een foto te nemen hahahaha !!
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Hoge laarzen

Bericht door Niek »

Staat je goed.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Hoge laarzen

Bericht door WesleyN »

Mooie stijl. Leuke combinatie.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Hoge laarzen

Bericht door Remko »

Deze heb ik zelf ook en zitten inderdaad erg goed..
Combinatie is ook erg leuk
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Hoge laarzen

Bericht door jaguar »

Niek schreef: 13 feb 2023 14:13Staat je goed.
Bedankt Niek ! Ik apprecieer het compliment.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Hoge laarzen

Bericht door jaguar »

WesleyN schreef: 13 feb 2023 15:10 Mooie stijl. Leuke combinatie.
Bedankt ! Ik probeer toch wel de hele outfit een beetje op elkaar af te stemmen.
Is maar een kleine moeite vind ik.
Ik heb dus de overknees in blauw gekocht zoals je hoger kunt lezen. Enig probleem: ik heb echt geen blauwe rok of kleed !! :lol:
Dat wordt dus weer shoppen hé ! Is voor binnenkort gepland. Moet ik fotootje posten van het resultaat ? ;)
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Hoge laarzen

Bericht door jaguar »

Remko schreef: 16 feb 2023 06:23 Deze heb ik zelf ook en zitten inderdaad erg goed..
Combinatie is ook erg leuk
Mooi ! In het zwart of ook in blauw gekocht?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Hoge laarzen

Bericht door Remko »

Zwarte uitvoering
Plaats reactie