Bijeenkomst 2023

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Bijeenkomst 2023

Bericht door Magnifique1 »

Ik heb als newbe met veel interesse en bewondering menig verhaal op dit forum geleze. Ik sta natuurlijk nog maar aan het begin van een groot avontuur.
Ik heb ook voor en tegenargumenten voor een meeting gelezen.
Veel gelezen over ervaringen dus. Persoonlijk hecht ik ook waarde aan echte contacten en een goed gesprek. En als ik voor mezelf praat kan het groepsverband mij over drempels helpen.
Vandaar de vraag of er anno 2023 behoeft is aan een bijeenkomst? Of dat die georganiseerd wordt?
Ik realiseer me ook dat dit forum niet dagelijks overspoeld wordt door nieuwe berichten, maar gezien de persoonlijkheid van de reacties en de diversisteit mogelijk wat frisse wind en op naar meer begrip en bredere acceptatie?
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door Jos »

ik ben zeker bereid ook dit jaar weer een poging te doen om een bijeenkomst te organiseren

De meest geschikte locatie lijkt mij Antwerpen of evt. Hasselt in België, omdat de meeste leden van de beneden de grote rivieren komen.
Locaties in Nederland vind ik ook helemaal geen probleem.
Juni lijkt me een geschikte maand om zoiets te doen.

Iedereen is vrij om te reageren, partners mogen worden meegenomen en ik wil niemand verplichten een rok te dragen; het wordt natuurlijk wel gewaardeerd mannen :)
een fervent rokdrager
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door Magnifique1 »

In eigenbelang is Antwerpen best geschikt 😉.
Als ik kan ondersteunen voor een meeting, count me in!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door Jos »

dank je Magnifique1

Intussen ben ik benieuwd naar reacties van de leden of zij interesse hebben en hun eventuele ideeën
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door john »

Als het tijdstip past, dan probeer ik ook te komen.

John
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door Magnifique1 »

Wie het leuk vind. T is carnaval en ik ben iig veel live te zien. Wie interesse heeft in een meet en greet, stuur me even een berichtje en ik geef je de plek waar ik die dag zal verschijnen. Altijd tijd voor medestanders en een biertje!
Kiltmans
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 okt 2011 22:19
Locatie: Brielle

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door Kiltmans »

Goeden avond,
Als ik dit zo lees heeft er dit jaar nog geen ontmoeting van mannen in Rok plaatsgevonden.
Het is voor mij een jaar of 8 a 9 gel;eden. Het lijkt me wel leuk om jullie te ontmoeten.
We kunnen naar ANtwerpen. Wat ik wil voorstellen is een dag in Brielle, we kunnen dan een gids regelen die een rondleiding door deze mooie stad met 450 monumenten. Na afloop zouden we dan kunnen gaan eten bij Pathos, de Griek hier in Brielle, betaalbaar en zeer goede keuken.
Een zaterdag in November of in de Kersttijd zou best wel leuk kunnen zijn.
De belgische pintjes zijn niet minder lekker dan die in Brielle!
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door Wiha »

Ben inderdaad benieuwd of er dit jaar nog een bijeenkomst word georganiseerd. Denk zelf voor het eerst in de gelegenheid te zijn om eens een keer aanwezig te zijn. Alhoewel het einde van dit jaar snel nadert en er voor een aantal weekenden al wel wat geplanned staat.
Ik ben benieuwd of er nog personen zijn die daar de behoefte aan hebben.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Bijeenkomst 2023

Bericht door RokkenRob »

Ik vind het jammer dat het altijd zo ver weg is voor mij.
Maar hier in het noorden krijg je toch nooit wat voor elkaar, wat ik dan weer jammer vind.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Plaats reactie