bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door stapjevoorstapje »

Dank zij de goeie service van de belgische spoorwegen arriveerde ik inderdaad met ruim een uur vertraging :-( In een overvolle trein, want maar de helft van het aantal voorziene wagons en als haringen in een ton overrompeld door jongeren die op weg waren naar festivals
Maar het was in elk geval een goeie babbel waar we mekaar leerden kennen en ideeën uitwisselen.
Nu nog verder uitbroeden.
Overigens in Roosendaal geen drup regen. We steken terug de grens over en PLENS...
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door musa »

Het word tijd dat er iets georganiseerd word,we hebben niet echt mooi weer gehad maar mei en juni komen eraan en dan gaat de zon .....hopelijk....van haar beste kant zien dus wat denken jullie ervan ?.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

ik heb toevallig onlangs contact met Rokwens gehad en er is al een eerste idee geopperd om tegen die tijd een bijeenkomst in het Belgische te organiseren, omdat ik het idee heb, dat daar nog steeds de meeste actieve rokdragers zitten.
Iedereen kan met een voorstel komen en iets organiseren, het hoeft niet perse van mij uit te gaan.
Ik zit alleen in de maand mei een beetje krap in tijd, omdat ik dan mijn badkamer volledig ga renoveren.
een fervent rokdrager
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door stapjevoorstapje »

Goed idee - er zou inderdaad iets moeten gebeuren, want nu ziet het hier maar zielig uit.
Probleem voor iedereen ee beetje: tijd
Voor mij zijn in mei nog een paar weekends vrij, juni zit vol - dan wordt het al snel zomer. Misschien in die rustige maanden eens iets organiseren (tenzij iedereen dan naar het zonnige zuiden trekt)
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door musa »

We gaan proberen iets op poten te zetten....en aan Jos ...wij hebben ook nog veel werk aan ons nieuw huisje maar één dag kan ik me wel
vrijmaken om ons eens goed te amuseren. :P
Ik stel voor dit in Antwerpen te doen...de stad heeft veel te bieden en het is er lekker druk en ze zijn veel terrasjes en het even toegankelijk voor de Belgische of Nederlandse leden hier of hebben jullie een ander voorstel ?
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door rokwens »

Wegens te grote drukte is me dit vorig jaar ontgaan.
Soms valt het niet op dat er een bijeenkomst is.
Dus nu wel, maar het is al voorbij.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door rokwens »

of gaat het nu toch over dit jaar 2015 ????????????????
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door musa »

Ja hoor voor 2015 sorry dat ik de tread van 2014 kaapte.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

musa schreef:.en aan Jos ...wij hebben ook nog veel werk aan ons nieuw huisje maar één dag kan ik me wel
ik kan ook wel een dagje vrijmaken, indien nodig. Ik wil alleen niet onnodig lang zonder badkamer zitten, omdat ik dit zoveel mogelijk op vrije dagen en weekenden wil doen en ben bovendien afhankelijk van een paar vakmensen, die me komen helpen.

Ik stel echter voor een nieuw onderwerp te starten en ik zal deze nu sluiten.
Dit om onnodige verwarring te voorkomen.

Wie neemt de uitnodiging aan ??
een fervent rokdrager
Gesloten