bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

Er zijn een paar aanmeldingen dus komen we bijeen.

Datum: 28 juni 2014
Waar: Proeverij Caruso aan de Nispensestraat 21 https://www.google.nl/maps/@51.530703,4 ... STLiSg!2e0
tijd: 13:00 - 13:30 uur

een eindtijd is er niet; soms blijven we een hapje eten en andere keer gaan we met zijn allen weer op tijd naar huis

Wie komen er:
1. Jos
2. Musa
3. Stapjevoorstapje
4. BerlinerKerl uit Berlijn



Hier ga ik op dit moment van uit. Nog niet allen hebben dit bevestigd.

laatste wijziging: 26 juni 23:00 uur
DIDI69 heeft zich ook afgemeld door privé omstandigheden
een fervent rokdrager
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door DIDI69 »

Heren,

Ik zet de datum in mn agenda (bevestiging deelname volgt ..)
Indien er "Vlaamse mannen" willen meerijden vanaf omgeving Antwerpen => pm berichtje aub
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

Er is zelfs een reactie vanuit het Duitse forum:

http://www.rockmode.de/index.php?topic=4698.new#new
een fervent rokdrager
stapjevoorstapje
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:46

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door stapjevoorstapje »

OK - tot nu toe geslaagd om die zaterdag vrij te houden. :D Ik moet in Antwerpen overstappen, en zou dan iets na 13u in Roosendaal arriveren.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

hallo stapjevoorstapje,
je hebt nu 2 pb'tjes van mij, misschien handig om die eens te lezen ;)
ik wil niet al deze details op het forum zetten, lijkt me nogal verwarrend voor andere lezers, die hier toch niets mee kunnen
een fervent rokdrager
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Ben »

O, nee hoor. Ik hou de draad wel vast. Kom maar op met de inhoud van die pb 's
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

het lijkt erop, dat de 6 mensen definitief komen.
Twee mensen komen per trein, waarvan er een even na 13 uur in Roosendaal aankomt.
Dit is voor mij de reden om de aankomsttijd bij de proeverij enigszins aan te passen: niet 13 uur, maar tussen 13.00 en 13.30 uur
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door musa »

Het feit dat ik geen reactie meer krijg om me op te pikken in Antwerpen zie ik me genoodzaakt om te passen voor
deze bijeenkomst.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

jij wordt zeker opgepikt in Antwerpen, daar hoef je niet aan te twijfelen. Verdere details via PB
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: bijeenkomst in Roosendaal op 28 juni gaat door!

Bericht door Jos »

Het was een prachtige dag in Roosendaal; een beetje zon een beetje bewolking, maar helemaal droog.
Na Musa in Antwerpen te hebben opgepikt, samen naar Roosendaal gereden. De afgesproken lokatie bleek pas om 3 uur te openen en het was nog geen 13 uur, zijn we op een ander terrasje een kopje koffie gaan drinken en intussen even een blik geworpen op het nog steeds lege terras op de afgesproken plek.
Om 13.15 kopje koffie op en terug naar het gesloten terras van de afgesproken plek. Daar gezeten tot ca. 14 uur. Toen we wilden vertrekken kwam de man de zaak naar buiten en vertelde dat iemand hem gebeld had en dat hij vertraging had en pas rond 15 uur uur daar kon zijn. Intussen hebben wij met zijn tweeën een uitgebreide wandeling door het nieuwe en oude winkelcentrum van Roosendaal gemaakt, dat toch groter bleek, dan oorspronkelijk de verwachting was.
Terug bij het terras was het nog leeg en hebben we een extra rondje gelopen de andere kant op. Dit bleek een oase van rust te zijn met enerzijds bejaarden woningen en anderzijds een wijk voor arbeiders woningen uit de eerste helft van de vorige eeuw.
Op het terras zat intussen een man achter zijn laptop, dit bleek dus stapjevoorstapje te zijn, die met vertraging was gearriveerd; helaas geen enkel bericht van Berlinerkerl.

Onder het genot van een kopje koffie of een bolleke (de Koning) hebben we daar een hele tijd buiten op het terras gezeten, waarbij misschien 5 minuten over de rok werd gepraat, maar verder allerlei onderwerpen de revue passeerden.
Een daarvan was de aanpak van de Fransen, dat zij zich deels georganiseerd hebben en uit de inkomsten, die zij hiervan hebben, zaken kunnen financieren.

Het was al na vijven, toen we het terras verlieten en opnieuw het winkelcentrum in wilden lopen. Helaas sluiten de winkels al om 17 uur en was het hele plein uitgestorven, op de poetsploeg na, die de rommel van de groentemarkt opruimden. Toch nog kort doorgelopen naar het oude winkelgedeelte, waar nog een prachtig overdekt winkelgedeelte met groot terras is.
Terug bij de auto heb ik beiden in Antwerpen afgezet en ben huiswaarts gereden.
2014-06-28 17.40.41.jpg
een fervent rokdrager
Gesloten