Bijeenkomst 2015

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door WesleyN »

Ik neem aan dat jullie allemaal rokken draag. Maar door de wind zie je dat niet. Klopt dat. Het is echt niet goed te zien. Maar in de binnenstad kan je echt in rok rondlopen. Er zal niemand op reageren. Misschien achter je rug om zullen zij elkaar aanstoten. Een Rotterdammer is op naam heel direct. Maar in praktijk zal dat erg meevallen. Ik weet van mijn vrouw als zij iemand zie die erg anders uitziet. Heeft zij daar wel een mening over. Zij is super direct. Maar zal dat niet tegen degene zeggen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Ricky »

Ik had geen behoefte om iets anders te dragen dan de north face rok die dag. Een rok op knielengte was voor mij een logische keuze op een winderige dag.
Stoere mannen dragen een rok
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door René »

Ik snap het, nou ja je keuze sluit in ieder geval aan bij de kledingkeuze van je collega’s.

Dit type en lengte rok, staat dat het model voor de gemiddelde kledingkeuze van de man op dit forum, of zijn er ook bijeenkomsten waarop voor een ander (lees korter) model gekozen wordt?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door WesleyN »

Ieder zijn smaak. En dat vind ik zeer belangrijk. Iedereen moet kunnen dragen wat hij wil. En ik denk dat als mannen rokken gaan dragen, dat dit de roklengte gaan worden.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door René »

Bij dit type man dan. Bij mijn type man zal de rok zo rond de 40 cm zitten en ik ken ook ene Wim Jansma die het liefst tutu rokjes van 30 cm draagt.
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door John J »

Toen ik die foto's zag, viel me direct op dat iedereen ongeveer hetzelfde model rok aanhad.
Als ik erbij was geweest, dan zou ik wel de vreemde eend in de bijt zijn geweest, omdat ik enkel lange rokken draag. Minstens tot op de kuit.
Deze lijken door de wind gewoon op een broek.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door WesleyN »

Ja en ik draag meer van die korte rokken en spijkerrokjes. En ik zal weer geen zandalen dragen altijd dichte schoenen of korte laarsjes. Iedereen draagt waarschijnlijk de kleding bij hem (of haar) het beste past. En daar heeft geen enkele Gordon verstand van. Die bemoeizucht hoe mensen zich kleden en dan nog op tv?!
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
René
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 nov 2014 14:21

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door René »

Dan zullen wij wel lekker van elkaar afsteken John. :)
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Jos »

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik draag gewoon wat ik prettig vind zitten en dat is vrijwel altijd een min of meer A-lijn rok; ik heb kortere rokken, maar die waren die dag echt te fris geweest.
Bij het oversteken via de Erasmusbrug waren er twee, die een trui erover aandeden, omdat het nogal fris was door de stevige wind.
Ik zoek ook bij voorkeur de kleur en variatie in mijn bovenkleding.
Er zijn eerder bijeenkomsten geweest, waarbij meer variatie was in kleding, met name de rokken.
PA290063-2.jpg
. Duidelijk te zien hier, dat het nog frisser was. Of hier.
P6110014 1.jpg
Dat had nu ook gekund, als degenen, die nu alleen opmerkingen plaatsen, ook aanwezig had kunnen zijn. ;) Ik begrijp dat eenieder zijn redenen heeft om wel of niet te komen.
De planning voor een volgende bijeenkomst zal zeer waarschijnlijk weer in België plaats vinden, over details is verder niet gepraat.
Voorstellen zijn altijd welkom.
Voor mij staat op dit moment een bijeenkomst in Bonn gepland op 5 september: http://www.rockmode.de/index.php?topic=5119.0
Hier is natuurlijk ook ieder van ons welkom. Je kunt eventueel bij mij een tussenstop maken. Laat maar even wat weten.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door jan »

Als ik nog kon lopen zou ik wel naar bijeenkomsten kunnen gaan maar helaas, ik kom niet meer verder dan 30 meter. De bijeenkomst in Antwerpen (foto) was al loodzwaar.
Iemand zou natuurlijk een rolstoel kunnen duwen maar dan ziet niemand dat ik een rok draag en daar gaat het uiteindelijk om...
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gesloten