Bijeenkomst april 2017

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

Welke plaats kies je en welke datum

Peiling eindigde op 30 mar 2017 18:48

Scheveningen
0
Geen stemmen
Amsterdan
3
75%
Harderwijk
0
Geen stemmen
8 april 2017
1
25%
22 april 2017
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 4

musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door musa »

Welk is je forum ?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door WesleyN »

Zijn forum is http://herenpanty.bbforum.be/. Deze is wel actiever, maar minder over rokken. Ik kan de dag voor Pinksteren. Maar dan wil ik wel in België wat afspreken. Ik ben niet zo makkelijk in de gelegenheid wat af te spreken, net als Musa.

Ik ga in ieder geval met of zonder iemand. Want dit is een gelegenheid dat ik in het openbaar in rok kan verschijnen en dat neem ik dan met beide handen aan.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door musa »

zaterdag 3 juni dus.....ik zal mijn best doen maar ik beloof niks.
zaterdag 24 juni sta ik op een bekende weide te luisteren naar Guns and Roses :twisted: :P
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door musa »

Zaterdag 3 juni ben ik uitgenodigd voor een verjaardagfeestje van een goede vriend .... :twisted: ,denk dat het zwaar zal worden :twisted:
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door WesleyN »

Ga je in ro(c)k naar Guns 'n' Roses. Axel Rose heeft ook wel eens rok aan gehad tijdens een optreden. Het is wel een mooi programma. Rock voor "oudjes". In Hasselt heb je Pukkelpop. Dat is voor de jongeren. Een aantal jaren had je daar ook Rimpelrock, voor de oudere jongeren. Dat was toen geloof ik een week later. Dan hebben de Kievittenaren het wel weer gehad met al dat volk.

Jammer dat je 3 juni waarschijnlijk niet kan. Maar je moet doen wat je wilt. En als je op het aller laatste moment afzegt, dan zou je vast een goede reden hebben. Zo niet, dan is dat toch een goede reden.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door musa »

Jammer dat je 3 juni waarschijnlijk niet kan. Maar je moet doen wat je wilt. En als je op het aller laatste moment afzegt, dan zou je vast een goede reden hebben. Zo niet, dan is dat toch een goede reden.
Ik begrijp deze zin niet goed.
Nee helaas ga ik niet in rok naar Guns & Roses omdat familie meegaat,maar 5 augustus lokkerse feesten ga ik wel in rok omdat ik alleen ga.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door WesleyN »

Ik bedoelde dat mensen zich niet hoeven te verantwoorden voor mij. In ieder geval niet bij mij. Het was dus met positieve inslag bedoeld. Bij mij hoef je geen cynisme te verwachten. Daar doe ik niet aan. Niet op deze manier. Maar dat had je al begrepen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door musa »

Lol,ok ,ik ben soms een halve autist :D ,kan moeilijk dingen soms interpreteren ,maar goed ben gerustgesteld :D ,wij zullen zeker elkaar eens treffen en we maken er een super dag van ,deze belofte maak ik je zeker.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door WesleyN »

Misschien ligt dat aan mijn Rotterdamse achtergrond. Ze zeggen dat wij behoorlijk direct communiceren. Ik ken een Limburger bij bridgen, dat heb ik heel lang gedaan, en hij woont in Rotterdam en vindt het heel prettig die directheid. En hij voelde zich niet thuis in de omgeving waar hij vandaan komt. Hij is zelf ook behoorlijk direct. Ik heb een hele tijd tussen de Limburgers gewerkt en dat beviel me wel. Ik vond daarentegen dat ze een prettige mentaliteit hebben.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst april 2017

Bericht door musa »

Als je iemand niet echt kent kan je die persoon ook moeilijk peilen, tekst alleen is niet genoeg,lichaamstaal en toon zijn een grote onderdeel van onze communicatietechnieken. :D
Plaats reactie