2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door WesleyN »

Oh ja nog een bijdrage uit De Stentor: https://www.destentor.nl/binnenland/rok ... ~a7f3bb1b/
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
hansvw
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jan 2011 12:23

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door hansvw »

Dank je wel voor het plaatsen van deze publieke bijdrage. Ik hoop dat het zaterdag een groot succes wordt! Het "hokjesdenken" wordt hopelijk doorbroken....!!
Frank en vrij

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door Frank en vrij »

.
Laatst gewijzigd door Frank en vrij op 29 sep 2017 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door Remko »

Gisteren stond het ook in het ad en bn de stem. Er is dus wel bekendheid aan gegeven.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door RokkenRob »

Ik wens iedereen die gaat een hele fijne dag en het weer lijkt ook aardig mee te werken.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door RokkenRob »

Volgens De Gelderlander was het een magere opkomst.
Maar het is onder de aandacht gekomen.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door rokwens »

Met deze bijeenkomst zie je duidelijk dat de meeste mannen zelfs "geen broek" dragen maar als bange naakte wezels ergens weg kruipen en geen "k" aan hun lijf hebben om voor hun rechten op te komen. Ze blijven gewoon achter hun computertje zitten om naar de anderen te kijken terwijl er voor hen aan de weg getimmerd wordt door enkele moedige gasten. Als hier van de 299 leden maar slechts 2 aanwezig konden zijn in Nijmegen, dan heb ik daar sterke bedenkingen bij. Ik zou willen vragen aan de beheerder om alle nep-profielen hier weg te halen of een serieuze enquete te doen zodat we weten of het nog de moeite is om energie te steken in deze site.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door wimjansma »

rokwens schreef: 02 sep 2017 23:31 Ik zou willen vragen aan de beheerder om alle nep-profielen hier weg te halen of een serieuze enquete te doen zodat we weten of het nog de moeite is om energie te steken in deze site.
Mijn beste rokwens, zo eenvoudig is het niet. Deze site is er voor iedereen die een rok wil dragen. Een doel, waard om er energie in te steken. Voor de durfallen, die geen moeite hebben met welke reactie van anderen, van wie dan ook; voor de bedeesden die terugschrikken voor reacties van buitenstaanders; voor de liefdevollen, die voor hun rokdragen geen problemen met hun echtgenoten/huisgenoten/geliefden willen riskeren en voor de beginnelingen, die nog geen plaats kunnen geven met hun houding ten opzichte van hun rokje.
Wees mild: niet elk schip loopt vlekkeloos van stapel. Soms gaan de golven te hoog. Gun iedereen de tijd.
Frank en vrij

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door Frank en vrij »

.
Laatst gewijzigd door Frank en vrij op 29 sep 2017 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Frank en vrij

Re: 2 september 2017. Rokjesdag voor mannen

Bericht door Frank en vrij »

.
Laatst gewijzigd door Frank en vrij op 29 sep 2017 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie