Samenkomst Brussel

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Samenkomst Brussel

Bericht door musa »

Ik zal mijn stoute schoenen aantrekken en vragen om een bijeenkomst te Brussel
Het is centraal gelegen in België en gemakkelijk te bereiken via Nederland,de sfeer is zeer goed en ik heb in die twee dagen geen enkel probleem ondervonden.
Ik zal jullie gids zijn en heb al een route in gedachten circa 11km met veel bezienswaardigheden,eten kan al goedkoop en je kan het zo duur maken als je zelf wilt we kunnen gewoon dan iets afspreken maar ik ben een plantrekker en met €40 kwam ik ruimschoots toe,koffie cola,bier kost gemiddeld €2,50 to €3,50 in de duurdere plaatsen,ik heb een leuk café ontdekt met de prijslijst in de Brussel deel2 verhaal.

Route
https://goo.gl/maps/FcGNBrMnwqatpeUm9

Ik kan geen verschillende data geven maar

Mijn voorkeur is 12 oktober rond 13h00 aan het Centraal station.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Samenkomst Brussel

Bericht door musa »

Bedankt voor de vele reactie's😒
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Samenkomst Brussel

Bericht door Jos »

hallo Musa,

jammer dat er geen enkele reactie is gekomen :(
het valt niet mee vandaag de dag een bijeenkomst te organiseren.
Ik stel voor het te schuiven naar volgend voorjaar. Misschien zijn we dan blij, dat de winter voorbij is en we weer lekker in rok (zonder panty's) naar buiten kunnen.
Ik zal zelf in ieder geval proberen erbij te kunnen zijn, mits het niet te vroeg is. In januari wordt ik geopereerd en krijg een kunstknie.
Bovendien kan ik dan ook onze oosterburen erbij betrekken; die zitten voor dit jaar al helemaal volgeboekt
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Samenkomst Brussel

Bericht door musa »

Heb het ook een beetje moeilijk,buiten mijn gewoon werk heb ik rekrutering bijgekregen en dat is meestal op evenementen ons gezicht tonen en die vinden meestal in de weekends plaats.
In het voorjaar zal het pas na half februari zijn dat ik iets kan plannen,ik hou wel ook van de winter en draag daarbij soms graag een panty.
Plaats reactie