tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door Jos »

Hallo allemaal,

we hebben ruim een jaar thuis gezeten met weinig mogelijkheden om leuke dingen samen te doen.

Vanavond was op de Nederlandse tv weer een persconferentie met een aantal positieve mededelingen en ik heb intussen even contact gehad met een van onze Belgische leden om te informeren wat de regels momenteel in België zijn.

we zijn tot de conclusie gekomen dat het heel goed mogelijk moet zijn om op redelijk korte termijn een bijeenkomst te organiseren.
Ik organiseer al jarenlang bijeenkomsten en heb dit echt gemist; niet voor mijzelf alleen, want ik loop al 13 jaar in rok, maar ook voor de nieuwere leden, die nog niet zo vrij zijn om buiten in rok te lopen.

Al kijkende op het forum en met name zien waar de meest actieve rokdragers zijn, die graag naar buiten willen in rok, doe ik het volgende voorstel:
een bijeenkomst in Antwerpen op zondag 27 juni waarbij we samen komen rond 13:00 uur op een nog nader te bepalen plaats. Eindtijd kan ieder voor zich bepalen, ook afhankelijk van de dan geldende covidregels

Dit is natuurlijk een oproep aan alle leden, oud of jong, met of zonder partner. Iedereen is welkom, ook als hij nog geen rok durft te dragen

Meld je aan via hier en ik zal het van tijd tot tijd bijhouden wie er allemaal aanwezig kunnen zijn
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door RokkenRob »

Helaas zal ik er niet bij zijn, maar wens iedereen een hele fijne en gezellige dag.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Marnix
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mar 2021 17:53

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door Marnix »

Mooi dat er weer wat wordt georganiseerd. Het is het weekend van de verjaardag van mijn vader, dus ben er niet bij. Veel plezier!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door musa »

Ik zal waarschijnlijk wel kunnen.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door Jos »

dat zou heel fijn zijn Musa om elkaar na zoveel tijd weer eens te ontmoeten.

Ik dat er nog meer mensen volgen en ik denk hierbij met name al die nieuwe leden, die hun eerste stappen in rok hebben gezet de afgelopen tijd. Antwerpen is een plaats waar we al vaker zijn geweest en nog nooit echte negatieve reacties hebben ontvangen.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door Jos »

er is blijkbaar heel weinig animo om nar een bijeenkomst te komen.

Ik weet niet waar dit aan ligt. De huidige corona regels of iets anders.

In ieder geval laat ik het nu niet doorgaan en kijk of we misschien beter iets na de zomervakanties kunnen regelen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door Rik »

Jos schreef: 11 jun 2021 14:32 er is blijkbaar heel weinig animo om nar een bijeenkomst te komen.

Ik weet niet waar dit aan ligt. De huidige corona regels of iets anders.

In ieder geval laat ik het nu niet doorgaan en kijk of we misschien beter iets na de zomervakanties kunnen regelen
Aan het initiatief zelf dat het niet liggen Jos, dat is lovenswaardig maar corona zit er wel degelijk voor iets tussen.
Ten eerste zijn die regels in Belgenland wel wat strenger dan in Nederland en worden vrij goed opgevolgd.
Ten tweede is de ziekenhuisdruk zowat overal verminderd "behalve" in Antwerpen, daar zijn ook de minste vaccinaties %gewijs.
Er kan sinds 9 juni wel wat meer maar er is nog nergens stormloop en de mensen zijn uiterst voorzichtig.
Zolang niet 80% een 1ste vaccin kreeg en 60% zelfs een tweede prik blijft het helaas uitkijken voor dat virus.

Los daarvan... wat mezelf dan betreft... ook zonder corona zou je me op de bijeenkomst niet aantreffen. Ik volg hier graag het forum net omdat het op afstand en anoniem kan. Ik ben vroeger in diverse verenigingen actief geweest en zowat overal in een bestuursfunctie. Op een bepaald ogenblik was mijn nooit aflatende drive en inzet wel de oorzaak van een burnout en heb ik mezelf beloofd om met minder contacten verder te gaan en op mezelf terug te plooien. Dat heeft mijn innerlijke rust terug gebracht. Sindsdien kom ik zelden nog op plaatsen waar veel mensen samen komen (steden, groepen,...drukte) en ben ik te vinden in eigen tuin, een bosrand, veldweggetjes of ergens aan de Zeeuwse of Noord-Franse kust. België heeft helaas enkel nog een rij appartementen langs een rechte zandstrook vol drukte, niks meer met natuur te maken dus, gewoon platte commercie :(
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door musa »

Los daarvan... wat mezelf dan betreft... ook zonder corona zou je me op de bijeenkomst niet aantreffen. Ik volg hier graag het forum net omdat het op afstand en anoniem kan. Ik ben vroeger in diverse verenigingen actief geweest en zowat overal in een bestuursfunctie. Op een bepaald ogenblik was mijn nooit aflatende drive en inzet wel de oorzaak van een burnout en heb ik mezelf beloofd om met minder contacten verder te gaan en op mezelf terug te plooien. Dat heeft mijn innerlijke rust terug gebracht. Sindsdien kom ik zelden nog op plaatsen waar veel mensen samen komen (steden, groepen,...drukte) en ben ik te vinden in eigen tuin, een bosrand, veldweggetjes of ergens aan de Zeeuwse of Noord-Franse kust. België heeft helaas enkel nog een rij appartementen langs een rechte zandstrook vol drukte, niks meer met natuur te maken dus, gewoon platte commercie :(

Wow wow wow, keep kalm
Belgie heeft wel mooie natuurparken en plaatsen waar men midden in de natuur kan vertoefen, ik woon aan de kust en ja de zeedijk zit volgebouwd met app ,maar dat is overal zo, in het natuurdomein het ZWIN en in De Panne, kan men nog lange wandelingen maken tussen het standgebied en de Polders.
Informeer je eerst voor je zulke uitspraken doet :roll:

@Jos,ben ik niet goed genoeg om samen eens langs te komen in Antwerpen ?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door musa »

Rik schreef: 12 jun 2021 08:44
Jos schreef: 11 jun 2021 14:32 er is blijkbaar heel weinig animo om nar een bijeenkomst te komen.

Ik weet niet waar dit aan ligt. De huidige corona regels of iets anders.

In ieder geval laat ik het nu niet doorgaan en kijk of we misschien beter iets na de zomervakanties kunnen regelen
Aan het initiatief zelf dat het niet liggen Jos, dat is lovenswaardig maar corona zit er wel degelijk voor iets tussen.
Ten eerste zijn die regels in Belgenland wel wat strenger dan in Nederland en worden vrij goed opgevolgd.
Ten tweede is de ziekenhuisdruk zowat overal verminderd "behalve" in Antwerpen, daar zijn ook de minste vaccinaties %gewijs.
Er kan sinds 9 juni wel wat meer maar er is nog nergens stormloop en de mensen zijn uiterst voorzichtig.
Zolang niet 80% een 1ste vaccin kreeg en 60% zelfs een tweede prik blijft het helaas uitkijken voor dat virus.

Los daarvan... wat mezelf dan betreft... ook zonder corona zou je me op de bijeenkomst niet aantreffen. Ik volg hier graag het forum net omdat het op afstand en anoniem kan. Ik ben vroeger in diverse verenigingen actief geweest en zowat overal in een bestuursfunctie. Op een bepaald ogenblik was mijn nooit aflatende drive en inzet wel de oorzaak van een burnout en heb ik mezelf beloofd om met minder contacten verder te gaan en op mezelf terug te plooien. Dat heeft mijn innerlijke rust terug gebracht. Sindsdien kom ik zelden nog op plaatsen waar veel mensen samen komen (steden, groepen,...drukte) en ben ik te vinden in eigen tuin, een bosrand, veldweggetjes of ergens aan de Zeeuwse of Noord-Franse kust. België heeft helaas enkel nog een rij appartementen langs een rechte zandstrook vol drukte, niks meer met natuur te maken dus, gewoon platte commercie :(
Wow wow wow, keep calm
Belgie heeft wel mooie natuurparken en plaatsen waar men midden in de natuur kan vertoefen, ik woon aan de kust en ja de zeedijk zit volgebouwd met app ,maar dat is overal zo, in het natuurdomein het ZWIN en in De Panne, kan men nog lange wandelingen maken tussen het standgebied en de Polders.
Informeer je eerst voor je zulke uitspraken doet :roll:

@Jos,ben ik niet goed genoeg om samen eens langs te komen in Antwerpen ?
Laatst gewijzigd door musa op 13 jun 2021 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door MaricaV »

Ik mag niet :D omdat ik vrouw ben.

:lol: Succes met de volgende poging Jos.
Plaats reactie