tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door Rik »

musa schreef: 13 jun 2021 08:03
Wow wow wow, keep calm
Belgie heeft wel mooie natuurparken en plaatsen waar men midden in de natuur kan vertoefen, ik woon aan de kust en ja de zeedijk zit volgebouwd met app ,maar dat is overal zo, in het natuurdomein het ZWIN en in De Panne, kan men nog lange wandelingen maken tussen het standgebied en de Polders.
Informeer je eerst voor je zulke uitspraken doet :roll:
Ik ken het Zwin behoorlijk goed en ben ook al in De Panne gaan wandelen, mooie gebieden maar vrij beperkt. Het zijn natuurdomeinen en dat impliceert dat je niet heel veel vrijheid hebt om echt overal te verkennen. Als amateurfotograaf weet ik dat de boeiendste zaken niet op of net naast de paden te vinden zijn. Als natuurliefhebber heb ik een immens grote bibliotheek met informatie over natuurgebieden in binnen en buitenland dus ben ik wel degelijk goed geïnformeerd. Toch blijf ik bij mijn uitspraak hoor. De Belgische overheid heeft het gepresteerd om van de 65 km kust (bron Wikipedia) amper enkele km te vrijwaren en die liggen dan nog net naast de mooie natuur van Zeeland en Pas de Calais. Waarschijnlijk heeft onze overheid net niet het lef gehad om nog een blok beton te storten net naast de grenspalen van beide buurlanden :lol:

Dit terzijde want nu zitten we serieus off-topic... sorry
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door Jos »

@ Musa,
natuurlijk ben ik jou niet vergeten, maar jij had je aangemeld onder voorbehoud zoals je in het verleden vaker hebt gedaan en meestal was je er toch. Maar ik heb ook nog contact gehad met Rokwens en hij zou waarschijnlijk ook wel aanwezig kunnen zijn.
Maar de kans om een terras te vinden is vrij klein en dat is altijd wel zo fijn tussendoor

@Marica,
het is natuurlijk onzin dat jij als vrouw niet zou mogen deelnemen. Jij bent van harte welkom
we hadden in het verleden een vrouw (van geboorte) en haar aanwezigheid werd altijd zeer gewaardeerd. Helaas is zij een aantal jaar geleden overleden

Voor iedereen:
iedereen is van harte welkom, met of zonder partner
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: tijd voor een nieuwe bijeenkomst !!

Bericht door musa »

Gaat het nog door? België gaat naar code groen, terrassen en binnen eten is mogelijk.
Plaats reactie