weekje Bulgarije

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

weekje Bulgarije

Bericht door Jos »

ik ben net terug van een weekje vakantie in Bulgarije.
Vrienden van mij hadden een weekje geboekt in Bulgarije en ik had het idee om er ook heen te gaan.
Zo gezegd, zo gedaan. Dus ook geboekt en heerlijk genoten, in rok natuurlijk.
Het is voor mij al zo gewoon, dat ik vergeten ben om foto's te maken.
Er is ook amper commentaar gekomen. Alleen een paar mensen, zoals taxi chauffeurs, die vroegen of ik een Schot was.

In alle landen waar ik de afgelopen jaren ben geweest nog nooit problemen gehad.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: weekje Bulgarije

Bericht door Rik »

Jos schreef: 25 sep 2021 12:34 ik ben net terug van een weekje vakantie in Bulgarije.
Vrienden van mij hadden een weekje geboekt in Bulgarije en ik had het idee om er ook heen te gaan.
Zo gezegd, zo gedaan. Dus ook geboekt en heerlijk genoten, in rok natuurlijk.
Het is voor mij al zo gewoon, dat ik vergeten ben om foto's te maken.
Er is ook amper commentaar gekomen. Alleen een paar mensen, zoals taxi chauffeurs, die vroegen of ik een Schot was.

In alle landen waar ik de afgelopen jaren ben geweest nog nooit problemen gehad.
Respect voor je moed! Hongarije, Bulgarije, Polen,... allemaal landen die niet meteen uitblinken in tolerantie :?
Laatst gewijzigd door Rik op 28 sep 2021 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: weekje Bulgarije

Bericht door Niek »

Fijn dat het gewoon goed ging en dus geen commentaar. Hoe denk je dat dat komt. Zeker daar in het oosten?
Uitstraling, zelfverzekerdheid???
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: weekje Bulgarije

Bericht door Jos »

die acceptatie valt overal best wel mee. Ik ben in het verleden in Macedonië en op Corfu geweest. ook daar geen enkel probleem.

Ik ben inderdaad wel heel zelfverzekerd en ben me vaak niet eens bewust dat ik een rok draag.
In 2008 ben ik hiermee naar buiten gekomen en sinds mijn pensionering een klein jaar geleden, draag ik helemaal geen broeken meer

Hongarije en Polen maak ik me ook niet druk over. Rusland heb ik zo mijn twijfels.
Een paar jaar geleden heb ik contact gehad met een vrouw uit Litouwen en zij raadde mij af om haar in rok te bezoeken. Ik ben niet geweest, dus kan er verder niet over oordelen
een fervent rokdrager
Plaats reactie