eerste keer in rok in openbaar

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

eerste keer in rok in openbaar

Bericht door jptje »

eerste in een rok met daar onder een dikke panty naar een tweedehans winkel in eindhoven geweest.
in het beging was ik wel zenuwachtig maar toen ik eenmaal merkten dat niemand er naar om keek was dat snel over,
ik heb daar nog een spijker rok en een paar laarzen gekocht.
ik had eigenlijk een golf van reacties verwacht maar dat wasdus helemaal niet niet zo,ze deden gewoon als of het heel normaal was(en zo hoort het eigelijk naturijk ook) dus mij eersteervaing was positief.
de volgende keer wil ik eenkeer door een stads centrum lopen en winkelen,ik zat te denken an tilburg of breda
is er trouwens iemand die daar van dan komt of mee wilt met meer man is het wel gezelliger.
ik durfin een rok lopen trouwens nog niet aan in eigen woonplaats, maar dat komt wel een keer.
ik hoop op wat reactie over mensen die meschien mee willen winkelen,dat helpt mij wellicht een grote dremel over
groeten jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: eerste keer in rok in openbaar

Bericht door Wiha »

Leuk voor je, dat je in een rok voor het eerst buiten hebt gelopen.
Je bent ook net lid geworden zie ik. Welkom !! Zou leuk zijn als je jezelf ook voorsteld in het onderwerp 'wie ben ik'. Nog veel rok plezier en hopelijk deel je je ervaringen met ons hier op het forum.

Groeten,
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Peter v

Re: eerste keer in rok in openbaar

Bericht door Peter v »

Hallo jptje, van harte gefeliciteerd.
Heel herkenbaar. Je bent op de goede weg.
Ik heb je "wie ben ik" gelezen. Gelukkig ben je nu al op jonge leeftijd al begonnen, kun je mogelijk de rest van je lange leven rokken dragen. Anderen van ons zijn pas op latere leeftijd ermee begonnen, wat zonder van al die verspilde rok loze jaren.

Volhouden, en zo veel en vaak mogelijk, dat is de beste manier om er door heen te komen, anders kan het jaren duren eer je helemaal vrij in rok buiten gaat.

Het wordt met elke keer steeds gemakkelijker.
Heel toevallig was mijn eerste uitstap in rok ook een kringloop winkel. 8-)
Wees jezelf, en geniet ervan! Niets geforceerd, op eigen tempo, maar ik weet uit eigen ervaring, er zijn genoeg momenten die het rok dragen kunnen belemmeren, dus als het mogelijk is, de tempo erin te houden, ben je in enkele weken er helemaal doorheen en ga je overal vol trots in rok de straat op.

Tot weder horen.
Peter v
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: eerste keer in rok in openbaar

Bericht door jptje »

morgen ga ik weer eens kijken in die tweedehans winkel,en dan kijk ik iets langer rond,heb truowens net nog 2 maloits gekocht bij de hema ik moet zeggen de zijn echt heel fijn
gr jp
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: eerste keer in rok in openbaar

Bericht door Kortrokje »

jptje schreef: 02 jan 2008 18:06 eerste in een rok met daar onder een dikke panty naar een tweedehans winkel in eindhoven geweest.
in het beging was ik wel zenuwachtig maar toen ik eenmaal merkten dat niemand er naar om keek was dat snel over,
ik heb daar nog een spijker rok en een paar laarzen gekocht.
ik had eigenlijk een golf van reacties verwacht maar dat wasdus helemaal niet niet zo,ze deden gewoon als of het heel normaal was(en zo hoort het eigelijk naturijk ook) dus mij eersteervaing was positief.
de volgende keer wil ik eenkeer door een stads centrum lopen en winkelen,ik zat te denken an tilburg of breda
is er trouwens iemand die daar van dan komt of mee wilt met meer man is het wel gezelliger.
ik durfin een rok lopen trouwens nog niet aan in eigen woonplaats, maar dat komt wel een keer.
ik hoop op wat reactie over mensen die meschien mee willen winkelen,dat helpt mij wellicht een grote dremel over
groeten jptje
Is t inmiddels al wat meer gelukt jptje?
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: eerste keer in rok in openbaar

Bericht door Kortrokje »

jptje schreef: 02 jan 2008 18:06 eerste in een rok met daar onder een dikke panty naar een tweedehans winkel in eindhoven geweest.
in het beging was ik wel zenuwachtig maar toen ik eenmaal merkten dat niemand er naar om keek was dat snel over,
ik heb daar nog een spijker rok en een paar laarzen gekocht.
ik had eigenlijk een golf van reacties verwacht maar dat wasdus helemaal niet niet zo,ze deden gewoon als of het heel normaal was(en zo hoort het eigelijk naturijk ook) dus mij eersteervaing was positief.
de volgende keer wil ik eenkeer door een stads centrum lopen en winkelen,ik zat te denken an tilburg of breda
is er trouwens iemand die daar van dan komt of mee wilt met meer man is het wel gezelliger.
ik durfin een rok lopen trouwens nog niet aan in eigen woonplaats, maar dat komt wel een keer.
ik hoop op wat reactie over mensen die meschien mee willen winkelen,dat helpt mij wellicht een grote dremel over
groeten jptje
Dat is zo jptje... Men denkt teveel wat iemand anders gaat denken... Niet doen... Meeste mensen zijn daar niet mee bezig, wat je draagt of niet draagt ..
Doen waar jij je goed bij voelt.. Het leven is al kort genoeg...
Groeten🍀🍀🍀
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie