Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door sam »

Oh, maar ik heb tijdens mijn uitstapjes gewoon gebruik gemaakt van de mannen wc, geen punt
roktom2
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 okt 2011 19:30
Locatie: Vlaardingen

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door roktom2 »

sam schreef:Oh, maar ik heb tijdens mijn uitstapjes gewoon gebruik gemaakt van de mannen wc, geen punt
Bij mij vond de uitbater dat het niet zo verstandig was dit te doen.
Hij heeft de dames wc voor me vrij gehouden.
Is ook weer even mee denken van hem.

Roktom
Rok al vanaf 1972
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door sam »

Jazeker, dat is zo
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door Jos »

ik begrijp even het probleem niet: ik ben een man en ga dus gewoon naar het herentoilet, rok of geen rok, maakt voor mij geen enkel verschil.
Bovendien heb ik er nog nooit enig probleem mee gehad in ziekenhuis, kroeg, treinstation, winkel, enz.
Er moet ook niemand komen om mij te vertellen, dat ik naar het damestoilet moet gaan, omdat ik een rok draag. Ik ben en blijf een man en ga dus naar het herentoilet
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door musa »

Ik ga ook gewoon naar een herentoilet
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door w-sure »

roktom2 schreef:Gewoon doen is hier hier motto.
Doe ik ook.
En kijk, niemand ziet het, of heeft het in de gaten.
Ziekenhuis R.dam, ben er gewoon in rok naar toe gegaan, en ............ niets dus.
Geen mens die het ziet.
Ze willen het gewoon niet zien, denk ik.
Zelfs in het dames WC niet..........
Ja ik ben in de dames WC geweest, in rok.
Gewoon doen dus.........
welk ziekenhuis wat dat? het erasmus mc misschien? daar werk ik. heb je niet gezien.

overigens moet je niet de dameswc ingaan joh! ben je nou een man in een rok of niet?
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door sam »

Inmiddels weer een afspraak gehad met de dame van destijds. Had een linnen rok aan en een shirt met korte mouwen. In Katwijk op het strand geweest. Leuke dag gehad. Wel bekijks gehad, maar gezien het weer lekker koel. Prima dag gehad! Inmiddels is het flink afgekoeld door de regen. Wat dikkere rok aangetrokken (geen panty, want daar is het nou net een beetje te warm voor) LOL
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door sam »

Afgelopen weekend weer een tripje op de fiets gemaakt, was ok. Wel wat koud, maar met rok en panty is het allemaal goed te doen. Zelfs de miezer regen kon ons niet weerhouden. Daar waar ik als ik in broek zeiknat regen, had ik nu geen last. Toegegeven: mijn regenjas en rok waren wel nat, maar de rok was zo droog en nadat we even waren wezen borrelen was deze droog. De panty was als eerste droog. Voor ons geen files, we hebben onze beweging weer gehad en een heerlijk shot zuurstof. En weliswaar wel hier en daar door een enkeling bekijks gehad natuurlijk, maar geen reacties.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door Ben »

4 grade en winterse neerslag vind ik nu niet bepaald weer om in een rok op de fiets te zitten. Hier vooralsnog alleen maar dikke jassen weer, af en toe wel een zonnestraal, maar ik wacht liever nog even tot het wat warmer wordt.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Treinrit in rok met panty en een aardige dag

Bericht door sam »

Maar het valt reuze mee als je - zoals ik - een regenjas aan had. En een beetje miezerregen is geen probleem als je achteraf bij een haardvuur bij kunt warmen. Mensen begaan vaak de vergissing dat ze op zo'n dag maar binnen blijven hangen. dan krijg je het koud. Maar een frisse neus halen doet wonderen.
Plaats reactie