Dagje Antwerpen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Dagje Antwerpen

Bericht door musa »

Een mooie en leuke dag te Antwerpen ,rond de middag had ik besloten te trein te nemen naar Antwerpen,eenmaal aangekomen heb ik de Meir gedaan en zo naar de markt gewandeld ,een frietje verorberd en een discussie gehad met een student over Trump ,hij had niet eens mijn rok opgemerkt of erover gesproken,wel discussie gehad met een godsdienst fanaat die zei dat ik niet zal gekozen gaat worden om naar de hemel te gaan om Jezus te ontmoeten omdat ik een rok droeg en heb hem dan gezegd dat hij dan maar de groeten moest doen van mij.
Heb dan een foto getrokken in een winkel waar men mooie kerstversiering kan kopen nog rond gekuierd iets gedronken en daarna terug naar station waar ik terug een groep godsdienst fanaten tegenkwam...en ja weer over Jezus. :D Dan maar maar huis gereisd

Afbeelding
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door john k 1963 »

Doordat je met een rok loopt dat valt tegenwoordig niet meer op je krijgt bijna geen reacties hier over. Dit merk ik zelf al te goed mij kennen ze alleen maar dat ik met een rok of jurk aan heb het is bij mij de normaalste zaak en je word overal al geaccepteerd.

Met vriendelijke groeten,

John k 1963
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door musa »

Toch heb ik een paar keer horen lachen ,meestal tienermeisje en van bepaalde origine ,maar inderdaad 80 % don't care,en ik heb wel een hele mooie glimlach gehad van een mooi meisje,maakt mijn dag wel goed :D
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door WesleyN »

Ik geloof dat er iets van in de bijbel staat over zich kleden van een ander geslacht. Maar je was heel ad-rem. Geweldig antwoord. Ik moest zondag ook even in rok over straat in Antwerpen ;), om samen met een knappe vrouw naar Hasselt te rijden met als doel om van een leuk festival te genieten. Ze zou op straat wachten. Maar ik appte dat ik wat later kwam. Dus dan ga je niet buiten wachten. Dan maar aanbellen. Ik had de broek aan. Eigenlijk hoopte ik stiekem dat ze ook een rok zou dragen. We hebben het nog over de man gehad die ook nog op hakken loopt daar in Antwerpen. En ik wist over wie ze had. Ik zei dat het voor mij geen meerwaarde heeft op hakken te lopen. Maar dat het mij wel leuk lijkt om het een keer te proberen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door musa »

Mijn laarzen hebben een hak van 2 cm,hoge hakken moeten iets speciaal zijn maar ik durf niet omdat ik vlug mijn voeten omsla.....wat ook raar is maar eigenlijk ook niet dat ik meer en meer oplet wat andere vrouwen dragen als rok.
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door john k 1963 »

Zelf draag ik meestal schoenen of laarzen met een hak van 4 tot 6 a 7 cm hoog. Door de zien wat andere vrouwen bij een rok of jurk dragen daar leer je van hoe je het beste kan combineren. Hier heb ik het grootste gedeelte van geleerd hoe een vrouw combineert.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door WesleyN »

Wat schoenen betreft draag ik meer van die "unisex" achtige schoenen Die ik zowel bij mijn broek alsook bij rok of jurk kan dragen. En eigenlijk draag ik gewoon kleding die ik zelf leuk vind. En of een man of een vrouw dat draagt, vind ik minder belangrijk.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Rok in Hongarije
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 aug 2013 21:52

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door Rok in Hongarije »

Daar ik graag en vaak (99 van de 100 dagen) rokjes draag maar er zeker niet vrouwelijk uit wil zien draag ik bij voorkeur mijn legerkistjes onder een rokje. Het contrast tussen lompe kistjes en een rokje vind ik leuk en ik voel me er prettig bij.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door WesleyN »

Vorige week droeg ik Adidas schoenen onder. Maar als ik zomers op de festivalterreinen loop doe ik inderdaad ook van die legerkistjes aan. En ik vind het leuk bij me staan. En of ik mannelijk of vrouwelijk er uit zie, dat is de keuze van de omstanders. Ze hebben toch wel een mening. Prima toch...

Ik draag in ieder geen Nike Air. Die sportschoenen met zo'n grote zool eronder. Met hardlopen zijn het Asics en dan moet je goed op de grond ploffen. En als ik geen goede schoenen draag met hardlopen dan heb ik geheid last van mijn enkels. Die zijn na een dubbele beenbreuk tijdens een potje voetbal een stuk kwetsbaarder geworden.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Dagje Antwerpen

Bericht door musa »

Asics is ook mijn favoriete loopschoen ,maar op festvals draag ik opgeblonken veiligheids schoenen,als het dan wel of niet staat onder een rok zal me geen worst schelen...alhoewel ik het al gebrobeerd heb en het best wel stoer stond.
Plaats reactie