Mijn mini spijkerrokken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door DiKo »

Rik schreef: 19 mei 2022 14:20 Op de foto zie ik dat je ook een bh draagt... doe je dat ook in de openbaarheid of enkel thuis? Ik draag zowel bh's als body's maar enkel als het niet duidelijk te zien is onder de kledij.
Ik doe het eigenlijk alleen thuis, maar soms ook met winkelen. Thuis mag het best gezien worden onder m'n kledig, maar in winkels houd ik het vooral voor mezelf.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door WesleyN »

Die mini's nee liever niet. Ik wil wel kunnen bukken. Ze hoeven echt niet alles te zien. Ik had er vroeger wel een paar. Maar die heb ik allemaal toch maar weggedaan. Ik heb wel veel rokken. Maar niet zo'n extreem grote hoeveelheid. Twee planken zijn beschikbaar voor de rokken. Meer hoef ik er eigenlijk niet te hebben.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

Mijn rok gisteren en vandaag
Mijn rok gisteren en vandaag
Mijn rok gisteren en vandaag
Resizer_16533459394341.jpg (5.69 KiB) 3173 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Corpas »

Dit forum kende ik niet maar ik draag al jaren (en steeds meer) korte rokjes als een man.
Eigenlijk nu altijd in plaats van korte broeken.
Korte broeken zijn ondingen, vergeleken met het heerlijke vrije gevoel van een rokje.
Mijn favorieten zijn tennisrokjes (zonder binnenbroekje uiteraard).
Maar ook korte dansrokjes draag ik wel vaak.
En mini spijkerrokjes,
Mensen kijken wel eens op maar een kort rokje is toch eigenlijk net een korte broek.
Ik vind het echt veel prettiger om géén ondergoed te dragen onder mijn rokjes,
Voelt prettig en is een beetje spannend maar gaat eigenlijk altijd goed.
Het is sowieso leuk en altijd wat spannend een rokje te dragen.
Ook mijn vrouw vindt het erg grappig dat ik dat gewoon doe.

Hier wat foto's op een ander forum (Quora) en enkel plaatje van wat rokjes.
Ook een mini spijkerrokje, waar deze thread ooit over begon.
De onderste lijkt een jurkje maar is een rokje met een camisole.
https://qr.ae/pvCY06
DSC_7683~2x.jpg
DSC_7900ax.jpg
xDSC_7801a.jpg
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Rik »

Deze lichtblauwe denim wordt de outfit van de dag.
Het is wel 1 van de kortere rokjes die ik heb (35cm lang) en enkel voor thuis hoor.
Van zodra ik buitenshuis ga wordt het toch een 45cm of langer.
Korterok-forum.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Niek »

Doordat jullie zo enthousiast over spijkerrokken zijn, heb ik er zelf ook een aan geschaft.
Vandaag gewandeld met een vriendin op de Posbank. Het viel mij tegen hoeveel blikken ik heb gezien.
Met legging broeken zie ik bijna nooit iemand kijken. Verder geen commentaar gekregen en na de tijd wat gegeten op een terras.
Wel voor herhaling vatbaar
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Niek »

Mijn outfit
Bijlagen
IMG_20220731_162537.jpg
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Rik »

Niek schreef: 31 jul 2022 16:22 Doordat jullie zo enthousiast over spijkerrokken zijn, heb ik er zelf ook een aan geschaft.
Vandaag gewandeld met een vriendin op de Posbank. Het viel mij tegen hoeveel blikken ik heb gezien.
Met legging broeken zie ik bijna nooit iemand kijken. Verder geen commentaar gekregen en na de tijd wat gegeten op een terras.
Wel voor herhaling vatbaar
Hoi Niek, van die blikken hoef je je niets aan te trekken !
Op je foto zie ik een vrij lange spijkerrok, tot een stuk onder de knie en heel zichtbaar een ROK dus.
Ik draag altijd rokken tot boven de knie, ongeveer de lengte van een herenshort en dat valt een stuk minder op. Eigenaardig genoeg krijg je minder blikken naarmate de rok korter is. :D
Waarom vaak spijkerrokken? Omdat die altijd zakken hebben natuurlijk, net als een spijkershort, is iets stoerder. Ik draag daar ook nog vaak een brede stoere ceintuur/broeksriem in, dat neemt het vrouwelijke van de rok meteen een andere uitstraling ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Corpas »

Mini spijkerrrokjes blijven geweldig, voor mannen perfect!
Hele zomer boodschappen gedaan in denimrokjes.
Soms leuk commentaar maar meestal valt het niet eens op.
Zonder ondergoed voelt geweldig, klein beetje opletten.
Hier bij de Gamma:
PSX_20220725_002908 x.jpg
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 19 mei 2017 19:37 Voor mij zullen te kort zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je het een mooie lengte vind. In een dancing zullen ze heel goed kunnen.

Mijn kortste rok die ik graag draag is nog 33 cm. Ik heb inderdaad ook van die korte rokken. Maar die draag ik bijna niet. Die korte rok van 33 cm had ik een keer in een bus aan. Er zat een meisje, ik denk een jaar of 17 à 18, op de grond. Maar omdat ze onder mijn rok kon kijken, ging ze denk ik toch maar staan. Ik had wel een zwarte onderbroek aan. Dezelfde kleur als de rok. Dus eigenlijk viel er weinig te zien.
Dan moet jij je toch niet belemmerd voelen , uiteindelijk kijkt men onder jouw rok.. Dus moet jij je daarom aanpassen .. Vind ik niet .. Als je nu de rollen omdraait, zou dat meisje dan geen kort rokje meer dragen denk je? Als jij die korte rokken graag draagt .. En zoals je zei, je had een zwarte onderbroek aan .. Dan valt er toch niks op aan te merken...Er valt trouwens niks op aan te merken...
Mijn mening hé...
Groeten en nog veel plezier met het dragen van jouw rokken...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie