Mijn mini spijkerrokken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door WesleyN »

Die rok heb ik nog wel. Maar ik draag tegenwoordig weer andere rokken. Liefst wijde rokken. Dat vind ik ook makkelijker bij zitten. En als iemand expres onder mijn rok gaat kijken. Ja moet vooral doen. Laatst wilde iemand mijn rok (of in dit geval een jurk) omhoog trekken. Hij werd gelijk door een vrouw weggeduwd. Toffe reactie vond ik dat van die vrouw.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 04 okt 2022 20:21 Die rok heb ik nog wel. Maar ik draag tegenwoordig weer andere rokken. Liefst wijde rokken. Dat vind ik ook makkelijker bij zitten. En als iemand expres onder mijn rok gaat kijken. Ja moet vooral doen. Laatst wilde iemand mijn rok (of in dit geval een jurk) omhoog trekken. Hij werd gelijk door een vrouw weggeduwd. Toffe reactie vond ik dat van die vrouw.
Ja WesleyN dat is mooi van die dame, want zij weet dat zij het ook niet zou accepteren dat men onder haar jurk of rok kijkt... Dat zijn trouwens geen manieren van die persoon die jouw jurk wou omhoog trekken, dat doet men toch niet.. En geniet vooral verder van jouw jurken en rokken . Ik doe dat ook... En trekt u zich vooral niks aan van wat anderen "denken"...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Niek »

Dat is toch wel heel vreemd, dat iemand onder de jurk/rok wil kijken. In de categorie: humor/ is toch leuk/ moet toch kunnen/ checken of hij een onderbroek aan heeft.

Heel vreemd. Gelukkig reageerde die vrouw adequaat.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

Niek schreef: 08 okt 2022 13:09 Dat is toch wel heel vreemd, dat iemand onder de jurk/rok wil kijken. In de categorie: humor/ is toch leuk/ moet toch kunnen/ checken of hij een onderbroek aan heeft.

Heel vreemd. Gelukkig reageerde die vrouw adequaat.
Niek..
Er is nog een groot verschil tussen onder de rokken of jurken kijken, en de rokken en jurken van een andere persoon opheffen om eronder te kijken, dat vind ik al iets totaal anders... Dat vind ik te ver gaan...gluren kijken of men iets kan zien,och ja.. Dat gebeurd...Maar echt iemand zijn of haar kleren vastnemen en opheffen om eronder te kijken is erover... Men moet van een ander afblijven.. Ik wil ook niet dat men mij aanraakt, dan heb ik het nog niet over mijn jurk of rok op te heffen door een wildvreemd iemand...🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Maar uiteraard is dat mijn mening..
Groeten.... En uiteraard verder blijven rokken en jurken dragen...👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 17 nov 2017 18:59 Met spijkerrokken moet je inderdaad meer oppassen, dan bij een andere rok. Maar ik heb geen behoefte om een boxershort te dragen. En de dames zijn vaak toch heel nieuwsgierig, om er even onder te kijken. Zolang ze het zelf doen, voel ik mij niet schuldig.
[/quote
WesleyN..
Daar begrijp ik nu niet goed, wat is er speciaal aan een spijkerrok dat je daar meer moet mee opletten? Opletten voor wat? Snap ik niet goed .
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

Sikko schreef: 19 apr 2019 20:48 Mijn laatste aanwinst is een spijkerrokje met een lengte van 26cm. Superkort, maar ik ben er al een beetje aan gewend. Ik heb mijn wandeling door het bos er al op zitten en vandaag ben ik zelfs vanaf het strand naar de parkeerplaats gelopen in dit rokje waarbij ik veel mensen passeerde. Overigens heb ik geen reactie gehad.
20190418_170250.jpg20190418_170237a.jpg
Sikko
Ik vind die wél mooi die rok, maar ik persoonlijk zou die nooit aandoen buiten, waarom, omdat ik niet kan verdragen dat ik met mijn blote billen op iets zit, stoel, zetel, autozetel, noem maar op... Maar ik vind die wèl mooi die rok van jou...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door WesleyN »

Kortrokje schreef: 08 okt 2022 20:38 WesleyN..
Daar begrijp ik nu niet goed, wat is er speciaal aan een spijkerrok dat je daar meer moet mee opletten? Opletten voor wat? Snap ik niet goed .
Groeten
Ik moest wel ver terugzoeken, waar je vraag over gaat. Dat was een reactie op een opmerking van Yvan. Misschien kan je die ook lezen. Dat gaat over jeansrokken, boxershorts en dat vrouwen onder rokken kijken. Het zijn alleen niet de dames die dat doen.
  • Jeansrokken zitten strakker en gaan makkelijker omhoog zitten. Dus liever een wijde rok...
  • En boxershorts vind ik lelijke onderbroeken. Dus die draag ik niet.
  • En een man in rok die zien ze niet vaak. Dan zijn vooral vrouwen wel heel nieuwsgierig naar je. Mannen meestal niet.
  • Op festivals en dat soort evenementen waar mensen zich vrijer voelen, en dan zien ze mij en kijken mensen gelijk of je een onderbroek draagt of niet onder een rok. Want mannen dragen geen onderbroek onder een rok is de veronderstelling. Het is eigenlijk meer een raar soort van nieuwsgierigheid en de behoefte om onder een rok te kijken, denk ik. Bij een vraag of ik een onderbroek droeg, heb ik als antwoord gegeven, ik ben toch geen Schot?!
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 08 okt 2022 22:08
Kortrokje schreef: 08 okt 2022 20:38 WesleyN..
Daar begrijp ik nu niet goed, wat is er speciaal aan een spijkerrok dat je daar meer moet mee opletten? Opletten voor wat? Snap ik niet goed .
Groeten
[/quote

Ik moest wel ver terugzoeken, waar je vraag over gaat. Dat was een reactie op een opmerking van Yvan. Misschien kan je die ook lezen. Dat gaat over jeansrokken, boxershorts en dat vrouwen onder rokken kijken. Het zijn alleen niet de dames die dat doen.
  • Jeansrokken zitten strakker en gaan makkelijker omhoog zitten. Dus liever een wijde rok...
  • En boxershorts vind ik lelijke onderbroeken. Dus die draag ik niet.
  • En een man in rok die zien ze niet vaak. Dan zijn vooral vrouwen wel heel nieuwsgierig naar je. Mannen meestal niet.
  • Op festivals en dat soort evenementen waar mensen zich vrijer voelen, en dan zien ze mij en kijken mensen gelijk of je een onderbroek draagt of niet onder een rok. Want mannen dragen geen onderbroek onder een rok is de veronderstelling. Het is eigenlijk meer een raar soort van nieuwsgierigheid en de behoefte om onder een rok te kijken, denk ik. Bij een vraag of ik een onderbroek droeg, heb ik als antwoord gegeven, ik ben toch geen Schot?!
Goeiemiddag WesleyN
Ik draag ook soms spijkerrokken , ik heb daar nog nooit last mee gehad , natuurlijk die van mij, de meeste zijn wel 50cm lang of zelfs langer... Ik heb er ook korte die juist over mijn gat vallen, maar daar ga ik niet echt mee naar de winkel moet ik zeggen.. Ja als ge neerzit kruipt dat wel omhoog, maar dat heb je ook met loshangende jurken en rokken, die kruipen ook omhoog in de auto... In tegendeel, met een loszittende jurk of rok zal je nog eerder met je billen bloot zitten in de auto dan... Maar dat ziet toch niemand.. En degenen die het zien in de auto die mogen het zien. Trouwens ik trek mij dat toch niet aan..
Groeten.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

Redhawkje schreef: 24 nov 2017 16:50 Inderdaad, maar eigen vrouw eerst natuurlijk. Zij is mijn steun en toeverlaat die mijn rokdragen accepteert als geen ander. Zij is broekdrager, ik rokdrager en zo gaan we de deur uit sinds ik uit de broek ben. :mrgreen:
Redhawkje.
Zo zou het moeten kunnen hé, respect voor elkaars wensen om bvb de kleren te dragen die men wil.. In alles trouwens en bij jullie gaat dat dus héél goed...👍👍👍👍👍
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

Sikko schreef: 19 apr 2019 20:48 Mijn laatste aanwinst is een spijkerrokje met een lengte van 26cm. Superkort, maar ik ben er al een beetje aan gewend. Ik heb mijn wandeling door het bos er al op zitten en vandaag ben ik zelfs vanaf het strand naar de parkeerplaats gelopen in dit rokje waarbij ik veel mensen passeerde. Overigens heb ik geen reactie gehad.
20190418_170250.jpg20190418_170237a.jpg
Ja die zijn echt wel kort, maar dat geeft niet hoor... Ik heb er ook zulke korte, maar die draag ik niet om bvb naar de winkel te gaan of zo... Mijn rokken en jurken zijn ook boven de knie, op de knie, onder de knie... Waarom ga ik niet in zo'n korte rok ergens heen?ik wil niet ergens met mijn blote billen op een stoel in een café of restaurant gaan zitten.. Zelfs nog niet in mijn auto... Ik kan het niet verdragen... Das een mentale klik bij mij ..lk zal thuis ook niet met mijn blote billen op een stoel gaan zitten.. Op een handdoek ja dat wel.... ja ieder zijn ding hé... Maar rokken en jurken 100% ❤️❤️❤️
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie