Mijn mini spijkerrokken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

Kortrokje schreef: 10 okt 2022 11:08
Sikko schreef: 19 apr 2019 20:48 Mijn laatste aanwinst is een spijkerrokje met een lengte van 26cm. Superkort, maar ik ben er al een beetje aan gewend. Ik heb mijn wandeling door het bos er al op zitten en vandaag ben ik zelfs vanaf het strand naar de parkeerplaats gelopen in dit rokje waarbij ik veel mensen passeerde. Overigens heb ik geen reactie gehad.
20190418_170250.jpg20190418_170237a.jpg
Ja Sikko die zijn echt wel kort, maar dat geeft niet hoor... Ik heb er ook zulke korte, maar die draag ik niet om bvb naar de winkel te gaan of zo... Mijn rokken en jurken zijn ook boven de knie, op de knie, onder de knie... Waarom ga ik niet in zo'n korte rok ergens heen?ik wil niet ergens met mijn blote billen op een stoel in een café of restaurant gaan zitten.. Zelfs nog niet in mijn auto... Ik kan het niet verdragen... Das een mentale klik bij mij ..lk zal thuis ook niet met mijn blote billen op een stoel gaan zitten.. Op een handdoek ja dat wel.... ja ieder zijn ding hé... Maar rokken en jurken 100% ❤️❤️❤️
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Mijn mini spijkerrokken

Bericht door Kortrokje »

Mijn Jeansrok deze avond... Tot op de knie.. En met een split op de linker knie... De split zit op de zijkant meer, je ziet het niet echt op de foto ..
Groeten..
Bijlagen
Mijn Jeansrok deze avond
Mijn Jeansrok deze avond
Resizer_16655226025761.jpg (16.62 KiB) 1104 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie