Rokseizoen 2020

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Qasab
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2020 23:32

Re: Rokseizoen 2020

Bericht door Qasab »

Ik ben hier nieuw. Ik weet niet of ik hier lang blijf. Maar vooralsnog lees ik hier topics.
De rokken die ik draag zijn sjaals als wikkelrokje. Ik heb er vier. Ik draag alleen thuis / tuin.
Mijn reden is dat het praktisch is, makkelijk. Het zit lekker. Door de eeuwen heen hebben mannen rokken gedragen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokseizoen 2020

Bericht door Kortrokje »

Voor mij is het een gans jaar rokkenseizoen en jurkenseizoen...mij maakt het niet uit koud of niet koud..ik moet ook zeggen ,ik zit veel in de auto...lange afstanden te voet doe ik niet ,dus.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Rokseizoen 2020

Bericht door Rik »

Ik draag ook het hele jaar door rokken. Bij de huidige vriestemperaturen is dat buitenshuis wel altijd met een warme donkere legging er onder.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Rokseizoen 2020

Bericht door Rik »

Bericht van hierboven een beetje aangepast :(
Ik draag ook het hele jaar door rokken. Bij de huidige vriestemperaturen is dat buitenshuis wel altijd met een warme donkere legging er onder. Gisterenavond tijdens de wandeling met de hond was het kantje-boord, een scherpe koude wind ging dwars door de leggings en dat voelde niet fijn. De -2°C voelen met die scherpe wind aan alsof het -7°C of -8°C is. Als het de komende dagen zo blijft ga ik dik tegen de goesting toch nog een een jeansbroek van de zolder moeten halen (jaja... zo ver zitten die broeken intussen weg) ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie