Rokken én jurken...

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
johannesw
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 nov 2019 14:20

Re: Rokken én jurken...

Bericht door johannesw »

Redhawkje schreef: 25 mar 2021 10:19 Jurken, het zijn gewoon shirt en rok ineen. Zakken niet af, dus erg praktisch.
:D :D :D :D
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Redhawkje schreef: 25 mar 2021 10:19 Jurken, het zijn gewoon shirt en rok ineen. Zakken niet af, dus erg praktisch.
Handig toch hé... Als ge nogal dik van buik bent , dan is een rok soms niet zo handig, zit soms niet zo lekker... Zakt af, altijd maar weer die rok omhoogtrekken. Met een jurk heb je dat niet hé .
Ik droeg vroeger soms bretellen op sommige van mijn rokken... Maar handig of mooi is anders..
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 01 apr 2021 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

blur.background.squareblur.blurphoto_20214163943449.jpg

Mooie jurk... Zit vooral heel gemakkelijk.. dat ik er mooi mee zie is iets anders .. Maar daar gaat het niet om..
Het gaat hem over zich goed voelen in rok en jurk in mijn geval..
Groeten aan mede-rokkers ...en jurkendragers...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Redhawkje »

Inderdaad, als het maar comfortabel is voor jou. Wat een ander er van vind? Tja, daar houd ik mij totaal niet mee bezig. 8-)
Marica
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk vandaag , blauw Denim...
Mijn jurk vandaag , blauw Denim...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Redhawkje schreef: 01 apr 2021 15:28 Inderdaad, als het maar comfortabel is voor jou. Wat een ander er van vind? Tja, daar houd ik mij totaal niet mee bezig. 8-)
Ik ook niet , ik moet niet mooi zijn. ..
Ik moet mij goed voelen in de rokken en jurken en lingerie die ik draag.. Dat is belangrijk..
Wat iemand anders vindt , is totaal onbelangrijk voor mij...
Voor de tijd dat men hier op de wereld rondloopt , wat anderen vinden, en dan in de negatieve zin , totaal niet belangrijk...
Groeten Redhawkje...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

De bijlage blur.background.squareblur.blurphoto_2021420512243_copy_282x508.jpg is niet meer beschikbaar
[attachment=1]blur.background.squareblur.blurphoto_2021420512243_copy_282x508.jpg[/attachment

Met mijn laatste foto wil ik juist maar aantonen , dat mijn jurk zeker niet te klein van maat is... Het is de man, de buik die te dik is...
Bijlagen
Zo zie ik eruit met mijn 120 kg .. In mijn jurken.
Zo zie ik eruit met mijn 120 kg .. In mijn jurken.
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 03 apr 2021 03:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Rokken én jurken...

Bericht door jaguar »

Spijtig genoeg is het alweer gedaan met het warme weer.
Heb even de inventaris gemaakt van de zomer jurken en rokken en hier en daar wat gepast.
Ach hoewel ik al heel veel heb is het toch zo verleidelijk om elk seizoen wat zomers bij te kopen he ! Hahahaha !

Dit heb ik vorige zomer paar keer aangedaan maar gezien het heel luchtig en aardig kort is toch enkel maar op de hele warme dagen.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Rik »

Leuke jurk, wel vrij kort maar daar heb je gelukkig de goeie benen voor.
Ik draag enkel jurken binnenshuis maar kom er nooit mee buiten, wel dagdagelijks in rok over straat.
Damesschoenen heb ik nog nooit geprobeerd, maat 45 zou ook moeilijk te vinden zijn denk ik.
Ik heb ook geen echt sterke enkels (door een motorongeval in 2006).
Deze is het vandaag geworden:
DSC_0935-forum.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Mooie jurk Rik... Toch veel makkelijker dan broeken/pantalons hé...😄😄😄
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie