outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

Ik had een schoudertas gekocht en die gelijk weer teruggestuurd. Ik vond het toch iets te vrouwelijk... Ik heb toch wel idee hoe alles eruit moet zien. Dus jammer... Dus toch maar mijn rugzak...
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Ja het is maar hoe je je zelf er bij voelt hé... Als je vindt dat het toch niks voor u is, ja, dan niet hé... Je weet nu hoe het voor jou aanvoelt hé ..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

Kortrokje schreef: 15 jul 2022 10:14 Ja het is maar hoe je je zelf er bij voelt hé... Als je vindt dat het toch niks voor u is, ja, dan niet hé... Je weet nu hoe het voor jou aanvoelt hé ..
Groeten
Zo moet je er ook naar kijken. Naaldhakken werken ook niet bij mij. Maar boots draag ik heel graag. En ik heb er met van die gespen. Die draag ik als ik uit eten ga. Of als ik naar een goede vriendin ga.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: outfit van de dag

Bericht door Niek »

Ik heb meerdere handtassen in diverse kleuren. Zwart, paars en rood. Eigenlijk heel weinig commentaar daar op gekregen.
Sommigen valt het ook niet eens op.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

@Niek. Ik ga voor een verticale tas. En dan een zwarte. En ik ben bang voor commentaar. Wat in rok lopen daarmee trek je al genoeg aandacht. Ik denk dat we allemaal best wel goed naar ons gevoel luisteren. Van wat willen we eigenlijk? Ik hou alleen rekening met de situatie. Van wanneer wel of niet. En hoe ver kan ik gaan.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 19 jul 2022 22:59 @Niek. Ik ga voor een verticale tas. En dan een zwarte. En ik ben bang voor commentaar. Wat in rok lopen daarmee trek je al genoeg aandacht. Ik denk dat we allemaal best wel goed naar ons gevoel luisteren. Van wat willen we eigenlijk? Ik hou alleen rekening met de situatie. Van wanneer wel of niet. En hoe ver kan ik gaan.
Ja dat moet iedereen voor zich beslissen hé , WesleyN,Niek.. Ik Kijk daar niet naar, ik draag jurken en rokken en ik ga overal waar ik anders ook ga, winkel, garage, dokter, vrienden, café, restaurant, autokeuring enz enz enz, ik trek mij niks aan wat iemand anders DENKT... Je kan nooit een ander zijn leven leven.. Enkel dat van jou, en je hebt maar één leven hé.. Dus ..
Maar zoals ik zei, ieder zijn keuze..
Groeten
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 21 jul 2022 03:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

Ik heb een gezin. Wanneer ik alleen ben doe ik ook lekker waar ik zin in heb. En thuis kan ik ook dragen wat ik wil. Maar samen met het gezin of op mijn werk doe ik toch even rustiger aan. En ik kan toch ver gaan. Maar dan wel een stapje terug.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 20 jul 2022 20:12 Ik heb een gezin. Wanneer ik alleen ben doe ik ook lekker waar ik zin in heb. En thuis kan ik ook dragen wat ik wil. Maar samen met het gezin of op mijn werk doe ik toch even rustiger aan. En ik kan toch ver gaan. Maar dan wel een stapje terug.
Ja ik begrijp dat wel hoor,WesleyN .
Dat is natuurlijk wel een groot verschil met mijn situatie, ik hoef met niemand rekening te houden, ik heb geen vrouw of zo dus, ja ik doe wat ik wil binnen de grenzen van het toelaatbare... Ja inderdaad dat maakt wel een (groot) verschil uit...
Groeten.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 20 jul 2022 20:12 Ik heb een gezin. Wanneer ik alleen ben doe ik ook lekker waar ik zin in heb. En thuis kan ik ook dragen wat ik wil. Maar samen met het gezin of op mijn werk doe ik toch even rustiger aan. En ik kan toch ver gaan. Maar dan wel een stapje terug.
Wat is dan een stapje terug WesleyN?
Kan het dan nog in rok samen met de familie, of is dat uitgesloten samen uit en jij in rok?
Groeten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

WesleyN schreef: 20 jul 2022 20:12 Ik heb een gezin. Wanneer ik alleen ben doe ik ook lekker waar ik zin in heb. En thuis kan ik ook dragen wat ik wil. Maar samen met het gezin of op mijn werk doe ik toch even rustiger aan. En ik kan toch ver gaan. Maar dan wel een stapje terug.
Wat is dan precies een stapje terug WesleyN? Kan jij nog uw rok dragen als je uitgaat met uw familie? Of is dat net die stap terug?
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie