outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Plaatsen via bijlagen.. Maar eerst de foto's verkleinen met een resizer app..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Maar wat vinden jullie van mij outfit
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Hai Camille.
Ik vind je outfit heel gewaagd en ook best sexy! Maar je hebt er het figuur voor, o.a. mooie slanke benen.
Draag je dit alleen thuis of ook buitenshuis of bij bijzondere gelegenheden?
Het gaat bij jou denk ik niet alleen om het dragen van een rok, maar om helemaal als vrouw naar buiten te treden. Als dat laatste zo is, dan mis ik eigenlijk nog wel een mooie pruik.
Een mooie lach doet ook altijd wonderen!
ellen
Berichten: 78
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: outfit van de dag

Bericht door ellen »

Kortrokje schreef: 01 dec 2022 16:41 Plaatsen via bijlagen.. Maar eerst de foto's verkleinen met een resizer app..
Groeten
Niet nodig, de BBcode staat onder de foto. Die kan je gewoon copy-pasten in het forum en de foto zal verschijnen.

Code: Selecteer alles

[url=https://ibb.co/znNynbN][img]https://i.ibb.co/M29Y2p9/IMG-20221125-192336.jpg[/img][/url]
Dat gezegd zijnde, ik vind dat die outfit je goed staat, je hebt er zeker en vast het juiste figuur voor en het ensemble past bij mekaar. Al kan je met zwart op dat gebied weinig fout doen denk ik.
Ik twijfel zelfs of ik zou opkijken moest je me zo op straat passeren. En dat geldt wellicht voor de meeste mensen.
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

@ellen
Ik kan zo al buiten gaan zonder pruik en dames schoenen en normaal nog een bril aan
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

@ diko
Mis nog veel Kaeding pruik schoenen make up lingerie
Wil minste 5 bh setje hebben.
Mijn bedoeling is dat ik price zoveel mogelijk als vrouw door het Leven wil gaan. Dus zeker niet all-encompassing binnen maar ook buiten.
Maar ik kan dit om price redenen voorlopig niet en zal nog een tijdje zo dure. Ben wel singer jammer genoeg. Maar is om andere price redenen die ik hier niet ga vertellen forum heeft er niks mee te maken. Kom er ooit wel toe hoop ik
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Ik kan het je aanbevelen Camille,
Een paar weken geleden heb ik dat voor het eerst gedaan:
Siliconen borsten, BH/lingerie, panty, overknee laarzen, jurkje, make-up incl. foundation, mascara etc. Zo ben ik bij iemand die pruiken verkoopt een pruik wezen kopen (vooraf overlegd). Pruik meteen opgehouden en helemaal compleet zo via openbaar vervoer weer naar huis gegaan. Niemand die er wat van zei, de leuke dame die deze foto voor me maakte zei dat ik er leuk verzorgd uit zag!
Laatst gewijzigd door Alex op 22 mei 2023 07:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 04 dec 2022 08:31 Ik kan het je aanbevelen Camille,
Een paar weken geleden heb ik dat voor het eerst gedaan:
Siliconen borsten, BH/lingerie, panty, overknee laarzen, jurkje, make-up incl. foundation, mascara etc. Zo ben ik bij iemand die pruiken verkoopt een pruik wezen kopen (vooraf overlegd). Pruik meteen opgehouden en helemaal compleet zo via openbaar vervoer weer naar huis gegaan. Niemand die er wat van zei, de leuke dame die deze foto voor me maakte zei dat ik er leuk verzorgd uit zag!

DBECD46D-BFE3-4C32-8640-52359B4AC9EA.jpeg
héél mooi Alex...👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Heb wel nog geen pruik schoenen make up
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Kortrokje schreef: 04 dec 2022 16:11
Alex schreef: 04 dec 2022 08:31 Ik kan het je aanbevelen Camille,
Een paar weken geleden heb ik dat voor het eerst gedaan:
Siliconen borsten, BH/lingerie, panty, overknee laarzen, jurkje, make-up incl. foundation, mascara etc. Zo ben ik bij iemand die pruiken verkoopt een pruik wezen kopen (vooraf overlegd). Pruik meteen opgehouden en helemaal compleet zo via openbaar vervoer weer naar huis gegaan. Niemand die er wat van zei, de leuke dame die deze foto voor me maakte zei dat ik er leuk verzorgd uit zag!

DBECD46D-BFE3-4C32-8640-52359B4AC9EA.jpeg
héél mooi Alex...👍
Dank je!
Op dit moment zit ik bij Starbucks en heb ik een vergelijkbaar kort jurkje met panty en diezelfde laarzen aan. Verder geen dames lingerie of pruik. Ook dat is al heel leuk om te dragen.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie