outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 31 mei 2021 07:30 Heerlijk zomerweertje en ik moet de deur niet uit dus lekker thuis in een jurk vandaag.

DSC_0999-sm.jpg
Mooie jurk Rik..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Kortrokje schreef: 02 jun 2021 15:09
Rik schreef: 31 mei 2021 07:30 Heerlijk zomerweertje en ik moet de deur niet uit dus lekker thuis in een jurk vandaag.

DSC_0999-sm.jpg
Mooie jurk Rik..
Bedankt, bij Zeeman gehaald, dacht €7,95, heel luchtig, wel erg wijd,
ik heb een maat kleiner genomen dan normaal en dan nog. Mocht nog een maat kleiner maar die was er niet meer in de winkel.
https://www.zeeman.com/nl_be/dames-jurk ... 62184.html
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

marpie schreef: 30 mei 2021 15:07 Gisteren paar boodschappen gedaan, gezien het een heel mooie dag was heb ik het rode jasje heel snel kunnen uitdoen. :D
Mooi hoor Marpie. Is dat een rokje, of een shortrok? In elk geval heel mooi.
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Kortrokje schreef: 04 jun 2021 01:05
marpie schreef: 30 mei 2021 15:07 Gisteren paar boodschappen gedaan, gezien het een heel mooie dag was heb ik het rode jasje heel snel kunnen uitdoen. :D
Mooi hoor Marpie. Is dat een rokje, of een shortrok? In elk geval heel mooi.
Groeten..
Bedankt ! Het is wel degelijk een rokje. Sluit met knopen op de zijkant. Als ik er aan denk post ik eens een foto vanuit een andere hoek.
Altijd een plezier om te dragen en heel dankbaar om met van alles te combineren.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn outfit vandaag. .
blur.background.squareblur.blurphoto_2021615233539867_copy_864x1152_1.jpg
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 28 jul 2023 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Mooi hoor Kortrokje ! Heel leuk stofje !

Deze morgen moest ik iets ophalen op zowat 30 km van huis. Het was nog niet zo warm dus ben ik vertrokken met het rode jasje.
Kon ik wel heel snel uitdoen hoor, het werd wel heel warm anders ! :D

Ik vind het heerlijk jurkjes zoals dit te dragen maar dat kan ik alleen als ik wat verder van huis moet zijn waar niemand me kent.

Ik zou het ook anders willen maar kom, het is voorlopig niet anders. :roll:
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Op mijn makkie op de stoel in t donker.
Op mijn makkie op de stoel in t donker.
Op mijn makkie op de stoel in t donker.
Op mijn makkie op de stoel in t donker.
Ja Marpie ik vind het zalig , het laatste jaar vooral jurken .. Zo gemakkelijk, zo vrij. Niks ingesnoerd.... Voor iemand die dik is zoals ik , is een jurk het comfortabelste om dragen.Sommige rokken en dan vooral die met een vaste tailleband zitten of zakken altijd waar ze niet moeten zitten. 😂😂😂. Daarom voor mij enkel jurken momenteel. Tot ik wat kilo's kwijt ben 😂😂😂.. Maar sowieso vind ik jurken het makkelijkst om dragen.
Nog een fijne dag/week... En keep on rokking. 😂😂😂
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

marpie schreef: 16 jun 2021 21:50 Mooi hoor Kortrokje ! Heel leuk stofje !

Deze morgen moest ik iets ophalen op zowat 30 km van huis. Het was nog niet zo warm dus ben ik vertrokken met het rode jasje.
Kon ik wel heel snel uitdoen hoor, het werd wel heel warm anders ! :D

Ik vind het heerlijk jurkjes zoals dit te dragen maar dat kan ik alleen als ik wat verder van huis moet zijn waar niemand me kent.

Ik zou het ook anders willen maar kom, het is voorlopig niet anders. :roll:

Je hebt een heel mooi jurkje aan ,Marpie..
Je hebt er ook "de lijn" voor om zoiets te dragen .👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Hallo Kortrokje.
Je schrijft dat je de laatst tijd steeds jurken draagt in verband met het comfort. Als avatar gebruik je de foto van een rokje.
Op bijgaaande foto heb ik denk ik zo'n rokje aan.
Zit heerlijk en wat lengte betreft: lekker met dit warme weertje.
Bijlagen
20210605_180222 (2).jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Ja Diko inderdaad , ik heb er zo één, gekocht bij Bonprix toen.. maar een jurk is voor mij veel makkelijker.. ik ben nogal corpulent, dik zeg maar. Momenteel 116kg. Kom van 120kg, maar ik ben aan t diëten... Houdt in minder eten .. Dus mijn rokjes zitten in de wachtkamer...😂😂
Groeten , en ik zou zeggen , keep on rokking...😂😂
Bijlagen
IMG_20210617_001122~2_copy_345x460_1.jpg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie