outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Camille schreef: 04 dec 2022 16:22 Heb wel nog geen pruik schoenen make up
Met een rok/jurk, panty en gewoon sneakers is het ook al heel leuk…
Ik kan pumps of laarzen overigens wel aanbevelen! Bij Van Haren tm maat 44, bij Scapino ook. En online is via Zalando ed ook veel te vinden.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 08 dec 2022 11:47
Kortrokje schreef: 04 dec 2022 16:11
Alex schreef: 04 dec 2022 08:31 Ik kan het je aanbevelen Camille,
Een paar weken geleden heb ik dat voor het eerst gedaan:
Siliconen borsten, BH/lingerie, panty, overknee laarzen, jurkje, make-up incl. foundation, mascara etc. Zo ben ik bij iemand die pruiken verkoopt een pruik wezen kopen (vooraf overlegd). Pruik meteen opgehouden en helemaal compleet zo via openbaar vervoer weer naar huis gegaan. Niemand die er wat van zei, de leuke dame die deze foto voor me maakte zei dat ik er leuk verzorgd uit zag!

DBECD46D-BFE3-4C32-8640-52359B4AC9EA.jpeg
héél mooi Alex...👍
Dank je!
Op dit moment zit ik bij Starbucks en heb ik een vergelijkbaar kort jurkje met panty en diezelfde laarzen aan. Verder geen dames lingerie of pruik. Ook dat is al heel leuk om te dragen.
Ja Alex, ikzelf draag geen pruiken of zo.. Maar ik draag elke dag overal mijn rokken, jurken en lingerie... Ik draag niks anders meer .. broeken/pantalons dat is verleden tijd voor mij . Wat een gruwelijke ervaring was dat al die jaren lang.. Maar dat is al sinds 2019 voorbij....
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Wat zijn de reacties als jullie zo buiten komen ?
Welke panty /nylons nu met dit weer ?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Camille schreef: 09 dec 2022 08:50 Wat zijn de reacties als jullie zo buiten komen ?
Welke panty /nylons nu met dit weer ?
Camille, ik heb nog nooit verbale reacties gehad, wel al eens een vrouw die uitleg vroeg, waarom? Maar negatieve of zo reacties nog nooit .. Je moet niet zo bang zijn voor "reacties"die er waarschijnlijk niet zullen zijn .. En zoals ik eerder al eens zei, wat mensen DENKEN, dàt weet je toch nooit... Maar dat heeft geen belang.. je moet naar je eigen verlangens kijken.. Niet naar een ander zijn of haar mening..
Als jij je maar goed voelt, dat is hetgeen dat telt.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

heb ooi eens in een rokje body en panty rond gelopen in oostende aan zee en daar werd ik rechtuit uit gelagen door een tiener jonge dame. Maar vermoed dat ze wou profileren ten overstaand haar vriend je
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Camille schreef: 10 dec 2022 18:05 heb ooi eens in een rokje body en panty rond gelopen in oostende aan zee en daar werd ik rechtuit uit gelagen door een tiener jonge dame. Maar vermoed dat ze wou profileren ten overstaand haar vriend je
ja Camille da's natuurlijk niet fijn, maar dat is één dom wicht op kweet niet hoeveel mensen die totaal niks zeggen of doen... Laat u daardoor niet afschrikken om te doen binnen de grenzen van het toelaatbare, wat jij graag wilt...
Succes met de rokken en jurken en lingerie en panty's... En geniet ervan..🍀🍀🍀🍀🍀
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

broek.jpg
deze broek en had ook nog nylon den 40 kniekousen aan
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Camille schreef: 10 dec 2022 21:55 broek.jpg deze broek en had ook nog nylon den 40 kniekousen aan
Ja Camille, broeken en dergelijke zijn niet mijn ding, wat een gruwelijke kledij, broeken dan hé... Nee niks voor mij .. Ik ben voor rokken en jurken.. maar dat is mijn mening hé... Daar moet jij je niet door laten beïnvloeden... Maar ik kan moeilijk zeggen oooooh wat leuk, als ik broeken haat hé..... Nee broeken is niks meer voor mij... No way José... Jij bent misschien niet zo voor rokken en jurken?
Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt Camille...👍👍👍👍👍👍👍👍🍀🍀🍀🍀🍀
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Heb ook 5 mini rokjes al
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Camille schreef: 12 dec 2022 06:50 Heb ook 5 mini rokjes al
leuk Camille die wil ik wel eens zien, als je er op foto hebt... Ik ben 100% voor rokken en jurken... Ik draag ook enkel rokken en jurken... verkleedpartijen zijn verleden tijd voor mij... Gelukkig maar, eindelijk... Men moet zoveel tegen de zin doen in t leven... Gedaan daarmee.. Voor mij toch wat dat betreft..
Groeten 🍀🍀🍀🍀🍀
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie