outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Thuiswerk outfit van de dag:

Groene imitatieleren rokje: merkloos, gekocht bij Makro (ideale winkel om rustig & anoniemte kunnen passen en shoppen)
Bruine Panty: Zeeman (de enige goedkope panty die ik lekker vind zitten. Ik draag vooral Falke en Oroblu panty’s en holdups)
Groene Pumps: Gabor
(Heren)Coltrui: Girav

In deze outfit ga ik ook gerust -in een andere plaats- shoppen/wandelen/etc. Ik voel me daar prima in.
Mijn vrouw vind het inmiddels in huis prima, in de eigen woonplaats niet. Begrijp ik en hou ik rekening mee.

Afgelopen donderdag had ik overigens voor het eerst iemand die het stoer vond om een opmerking te maken. Een vis verkoper op de
Markt in Amstelveen die zijn kraam aan het afbreken was. Althans, opmerking…: het was een grote vloek, ik denk bedoeld als verbazing of afgunst. Ben maar even stil blijven staan en heb hem gevraagd wat er loos was. Gaf hij geen antwoord op en hij liep snel door. Denk jaloezie dat ik het wel durf ;-). Volgende keer zal ik zijn werkgever eens mailen, kijken of hij dan nog vloekt…
Bijlagen
B6D0F348-9FD6-49F8-B58F-7689778AE316.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: outfit van de dag

Bericht door Magnifique1 »

Compliment voor je stijl!
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Magnifique1 schreef: 04 apr 2023 23:15 Compliment voor je stijl!
Dank. Dit past ook wel in die stijl ;-)
Laatst gewijzigd door Alex op 16 aug 2023 01:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Leuk rokje Alex met da shirt, maar je benen een beetje meer bij elkaar!!
Ik ben misschien erg kritisch, maar dat is echt geen porum (vind ik). ;) of stond er op dat moment veel wind. Maar dan nog....
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

DiKo schreef: 06 apr 2023 16:50 Leuk rokje Alex met da shirt, maar je benen een beetje meer bij elkaar!!
Ik ben misschien erg kritisch, maar dat is echt geen porum (vind ik). ;) of stond er op dat moment veel wind. Maar dan nog....
Hmmm... klopt, de kleurencombi van mijn rok en shirt vond je ook al niets.
Daardoor ga je het posten van foto's echt niet stimuleren hoor :(
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Rik schreef: 06 apr 2023 19:50
DiKo schreef: 06 apr 2023 16:50 Leuk rokje Alex met da shirt, maar je benen een beetje meer bij elkaar!!
Ik ben misschien erg kritisch, maar dat is echt geen porum (vind ik). ;) of stond er op dat moment veel wind. Maar dan nog....
Hmmm... klopt, de kleurencombi van mijn rok en shirt vond je ook al niets.
Daardoor ga je het posten van foto's echt niet stimuleren hoor :(
Nee hoor Rik, deze pose stoort me helemaal niet. Je straalt echt zelfvertrouwen uit. Mooie foto ! Ik ben fan !! ;)
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

marpie schreef: 09 apr 2023 22:36
Rik schreef: 06 apr 2023 19:50
DiKo schreef: 06 apr 2023 16:50 Leuk rokje Alex met da shirt, maar je benen een beetje meer bij elkaar!!
Ik ben misschien erg kritisch, maar dat is echt geen porum (vind ik). ;) of stond er op dat moment veel wind. Maar dan nog....
Hmmm... klopt, de kleurencombi van mijn rok en shirt vond je ook al niets.
Daardoor ga je het posten van foto's echt niet stimuleren hoor :(
Nee hoor Rik, deze pose stoort me helemaal niet. Je straalt echt zelfvertrouwen uit. Mooie foto ! Ik ben fan !! ;)
Marpie, die pose is van Alex hoor, niet van mij, ik reageerde op Diko wat zijn kritische blik betreft ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

DiKo schreef: 06 apr 2023 16:50 Leuk rokje Alex met da shirt, maar je benen een beetje meer bij elkaar!!
Ik ben misschien erg kritisch, maar dat is echt geen porum (vind ik). ;) of stond er op dat moment veel wind. Maar dan nog....

Mag ik dat misschien zelf bepalen? Ik draag weliswaar een rok/panty/pumps maar ben en blijf een man hoor.
Als je daar moeite mee hebt,plaats ik met alle plezier geen foto’s meer.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: outfit van de dag

Bericht door Magnifique1 »

Het is natuurlijk een heel andere discussie over poses, het dragen van hakken en nylons. En ik heb daar zeker geen waarde oordeel over. Natuurlijk wel een mening.
Zelf draag ik ook rokken, met bij voorkeur dames schoenen. Gewoon omsat ik het eleganter vind, de pasvorm mij veter gaat en een hakje beter voorkomt dat het in mn rug schiet, het ontlast de rug een beetje. Die zelfde stijl vind ik met een rokje en daarom draag ik bijna altijd een nylon. Dat geeft een meer verfijnd en zelfverzekerd gevoel. Toch ben ik "gewoon" een man. Ik draag wat me past maar over een pose denk ik ook niet na. Dat is ook gewoon wijdbeens.
Als ik dat wel zou doen, zou ik meer neigen naar crossdressing en travestie. Dat ben ik zeker niet. Heb ool geen biseksuele gevoelens en heb ook geen gender identiteits vraagstuk. Het gaat mij puur om de stijl. Elegantie. En functionaliteit.
Ik ben juist op dit forum gekomen om mannen te leren kennen die rokken dragen. Als het vrouwelijk moet zou ik eerder neigen naar een travestie of crossdresser forum. Nogmaal, geen waarde oordeel, slechts een mening.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Rik schreef: 10 apr 2023 10:26
marpie schreef: 09 apr 2023 22:36
Rik schreef: 06 apr 2023 19:50
Hmmm... klopt, de kleurencombi van mijn rok en shirt vond je ook al niets.
Daardoor ga je het posten van foto's echt niet stimuleren hoor :(
Nee hoor Rik, deze pose stoort me helemaal niet. Je straalt echt zelfvertrouwen uit. Mooie foto ! Ik ben fan !! ;)
Marpie, die pose is van Alex hoor, niet van mij, ik reageerde op Diko wat zijn kritische blik betreft ;)
Ah ok hahaha ! Sorry, even niet goed opgelet !
Plaats reactie