outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Hierbij mijn outfit van de dag.
Vrij kort jeansrokje dat heerlijk zit maar waar ik toch wel riem heb ingestoken.
Tja, ik ben niet al te dik he ;)
En korte T-shirt dat ik in de vrouwenafdeling heb gekocht.
Tja, daar vind je nu eenmaal de mooiste en comfortabele kledij he. :roll:
Misschien niet duidelijk op de foto maar op de naden zit er wat bling.

Outfit van de dag mag je best letterlijk nemen, van 's morgens vroeg tot nu heb ik de hele dag niets anders aangehad. :D
En ja hoor, ook buiten mee geweest.


In het topic 'reacties?' vind je meer hierover.

let vooral niet op de bleke benen, die hebben dringend zon nodig hé !! :lol: :lol: :lol:
Niek
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: outfit van de dag

Bericht door Niek »

De laatste tijd wat langere truien en leggings aan. Net even anders dan skinny broeken. Ik krijg nu ook meer reacties en blikken.
Bijlagen
Screenshot_2023-04-19-21-06-19-00_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
Niek
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: outfit van de dag

Bericht door Niek »

Donker groene legging, van stof. Een trui met twee splitten
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Heel geslaagd vind ik dit!
Super mooi met de laarsjes eronder.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Dit is mijn outfit van de dag.

Een spijkerrokje is eigenlijk wel mijn favoriet. Er reageert echt zelden iemand op wanneer ik zoiets draag (ik heb inmiddels een stuk of 5 spijkerrokken). Zeker niet met sneakers.

Dus mocht iemand hier nog twijfelen: koop een spijkerrokje, trek het aan en geniet. Een rok draagt zo fijn!
Bijlagen
IMG_8536.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Alex schreef: 02 mei 2023 07:21 Dit is mijn outfit van de dag.
Een spijkerrokje is eigenlijk wel mijn favoriet. Er reageert echt zelden iemand op wanneer ik zoiets draag (ik heb inmiddels een stuk of 5 spijkerrokken). Zeker niet met sneakers.
Dus mocht iemand hier nog twijfelen: koop een spijkerrokje, trek het aan en geniet. Een rok draagt zo fijn!
Ik schat dat ik momenteel een 45-tal rokken heb. Zo'n 20-tal zijn spijkerrokken, lang, kort, middellang, in blauw, bruin, zwart... niemand die reageert op een spijkerrok. Lijkt ook het meest op een pantalon of short die niet samen genaaid is tussen de benen hé :D Dagelijkse outfit dus ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Rik schreef: 02 mei 2023 13:09
Alex schreef: 02 mei 2023 07:21 Dit is mijn outfit van de dag.
Een spijkerrokje is eigenlijk wel mijn favoriet. Er reageert echt zelden iemand op wanneer ik zoiets draag (ik heb inmiddels een stuk of 5 spijkerrokken). Zeker niet met sneakers.
Dus mocht iemand hier nog twijfelen: koop een spijkerrokje, trek het aan en geniet. Een rok draagt zo fijn!
Ik schat dat ik momenteel een 45-tal rokken heb. Zo'n 20-tal zijn spijkerrokken, lang, kort, middellang, in blauw, bruin, zwart... niemand die reageert op een spijkerrok. Lijkt ook het meest op een pantalon of short die niet samen genaaid is tussen de benen hé :D Dagelijkse outfit dus ;)
Inderdaad, ik heb ook wel een paar jeansrokken. Wel geen 20 hoor !! :lol:
Is zeer interessant om te gaan wandelen vind ik omdat daar zakken inzitten. Handig voor autosleutels en telefoon.
De meeste rokken hebben dat niet omdat vrouwen nu eenmaal een handtas dragen hé... :(
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Dagje verlof en een lekker weertje.
Als dat niet vraagt om een rok-of kleedjes dag. :D

Ferme wandeling gemaakt wat verder in de buurt.
Ik koos dit keer voor een wat frivoler kleedje. Bovenaan strak maar wat uitlopend vanaf de heupen.
Heel prettig om aan te doen.
Niet al te lang met de bedoeling de benen een voorzichtig kleurtje te geven :P
Wel nog een frisse wind vandaar het zwarte strakke T-shirt met lange mouwen.
Toch paar keer het kleedje moeten beneden houden bij een stevige windvlaag. :lol:

Ben niet al te veel volk tegengekomen. Uiteraard (maar dat ben ik al gewoon) wat wielertoeristen die mij voorbijrijden en het
toch niet kunnen laten nog even om te kijken. ;)
Maar wel een paar die bij het omkeken toch nog even de duim omhoog staken. :D
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Vandaag een grijze rok met zwarte grafische print, rode top er boven,
lekker voor een dagje in huis en tuin. Voor de straat is dat me iets te vrouwelijk.
Thuis dragen we lekker wat we willen ;) en mijn vrouw is dat al lang gewoon.
IMG_1518.JPG
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Had ik deze al eens geplaatst?
Ik draag tegenwoordig vaak jurken. Dit is een Miljuschka by Wehkamp wikkeljurk. Ik vind de ‘scheve’ onderkant zo leuk…
Bijlagen
IMG_8800.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie