outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 867
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

Kortrokje schreef: 21 jul 2022 16:38 Wat is dan een stapje terug WesleyN?
Kan het dan nog in rok samen met de familie, of is dat uitgesloten samen uit en jij in rok?
Groeten...
Ik draag wel geregeld leggings, longshirts en dergelijke. Maar ik zie weleens mijn familie wanneer ik een rok aan heb en zo ga ik ook naar vrienden. Dus ik zoek wel de momenten op. Dus ja vaak geen rok. En mijn eigen weekenden kan ik doen en laten wat ik wil. Net als jij... Mijn gezin, lees vooral mijn vrouw heeft daar soort van angst.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

WesleyN.. Ja jammer natuurlijk dat uw vrouw een beetje angstig is daarover, maar ja jullie relatie is wel een prioriteit natuurlijk... Ja het blijft dus schipperen... Ja als jij tevreden bent met die momenten goed voor jou hoor... Wie ben ik, wie zijn wij om daarover te oordelen.. Het ga je goed... En nog veel leuke dingen ook op dit forum...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Vandaag deze jurk.. Ja zonder zakken, maar daar heb ik wel iets op gevonden voor één keer... Prettige jurk... Iets dikkere stof, wat vandaag ook wel kon, want het was niet echt warm...
Groeten
Bijlagen
Mij jurk vandaag...
Mij jurk vandaag...
BlurPhoto1658453630885.jpg (14.07 KiB) 1878 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Gisteren nog eens een rok...
Deze zit lekker en met twee zakken, die afsluitbaar zijn..
Groeten..
Bijlagen
Mijn rok vandaag...
Mijn rok vandaag...
Resizer_16585375126501.jpg (15.33 KiB) 1859 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn rok vandaag, een jeansrok...
Misschien morgen ook, kweet niet, nog niet... We zien wel ..morgen voorspellen ze warm weer 29 graden, misschien een jurkje morgen, of een lichtere rok... Lichtere/dunnere stof dan jeans...
We zien wel morgen..
Groeten, en fijne weekend rokkers....
Bijlagen
Mijn jeansrok voor vandaag, misschien ook morgen (??)
Mijn jeansrok voor vandaag, misschien ook morgen (??)
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Niek
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: outfit van de dag

Bericht door Niek »

Soms is het schipperen. Ik was in Tsjechië met mijn dochter. Ondanks dat zij mijn kleding prima vindt, toch maar niet met rok daar geweest.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Niek schreef: 25 jul 2022 16:12 Soms is het schipperen. Ik was in Tsjechië met mijn dochter. Ondanks dat zij mijn kleding prima vindt, toch maar niet met rok daar geweest.
Das jammer, maar ik begrijp het wel hoor .. Je moet je lijf en leden niet riskeren in een vreemd land ver weg van huis .. Men weet nooit... Ik zou dan ook nooit naar zo'n landen gaan..Trouwens ik ga nergens meer op reis, al héél lang geen zin meer.. Oost West thuis best... Is mijn devies..
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Kortrokje schreef: 05 sep 2021 16:14
Rik schreef: 04 sep 2021 17:18
Kortrokje schreef: 04 sep 2021 15:28 Ik lees hier net nog eens uw berichtje,Rik... Wel ik ben eens benieuwd met hoeveel wij hier zijn op dit forum?
Groeten
Blijkbaar zijn we hier met 362 leden volgens de statistiek: :o

STATISTIEKEN
Aantal berichten 26098 • Aantal onderwerpen 2766 • Aantal leden 362 •
Ah ok Rik, dank je voor de info... Ja ik weet mijn weg hier toch nog niet zó goed . Ja 362,t is niet veel inderdaad.. Maar dat heeft ook totaal geen belang. Veel weinig, wij doen ons ding, wij dragen rokken en jurken enz enz.. En wij wisselen gedachten uit.. Maar niks móet...
Groeten en nog eens dank...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Ik ben de laatste dagen terug naar de rokken gegaan in plaats van naar de jurken. Ik draag nogal graag een jeansrok, en ik heb er verschillende.. Ik heb nu voor deze gekozen voor vandaag.. Ik heb hem trouwens gisteren ook al aan...t is een leuke rok... Met zakken uiteraard, ik tracht altijd rokken en jurken mét zakken te kopen.. Het is niet altijd mogelijk in de zin van, als je de jurk of rok graag ziet, ja dan koop je hem.. In mijn geval dus.. Kopen..
Groeten aan de collega's rokken en jurkendragers...
Bijlagen
Mijn rok vandaag..
Mijn rok vandaag..
Resizer_16589728781981.jpg (16.18 KiB) 1748 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 516
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk vandaag.. Zwarte jurk, met zakken, dus sleutels en gsm of zo kan ik kwijt... Heel leuke jurk... Lekker luchtig, ideaal met dit warme weer .
Groeten..
Bijlagen
Mijn jurk vandaag...
Mijn jurk vandaag...
Resizer_16596488230611.jpg (8.99 KiB) 1621 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie