outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

ellen schreef: 02 dec 2022 20:31
Kortrokje schreef: 01 dec 2022 16:41 Plaatsen via bijlagen.. Maar eerst de foto's verkleinen met een resizer app..
Groeten
Niet nodig, de BBcode staat onder de foto. Die kan je gewoon copy-pasten in het forum en de foto zal verschijnen.

Code: Selecteer alles

[url=https://ibb.co/znNynbN][img]https://i.ibb.co/M29Y2p9/IMG-20221125-192336.jpg[/img][/url]
Dat gezegd zijnde, ik vind dat die outfit je goed staat, je hebt er zeker en vast het juiste figuur voor en het ensemble past bij mekaar. Al kan je met zwart op dat gebied weinig fout doen denk ik.
Ik twijfel zelfs of ik zou opkijken moest je me zo op straat passeren. En dat geldt wellicht voor de meeste mensen.
Ik vrees dat ik nog niet zover ben met het gebruik van internet ellen...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Deze 3 zijn van het merk only
Het grijze maat 38
Zwarte nep leren en blauwe maat 40 eigenlijk te groot
Maar bij het blauwe door de touwtjes blijft het prima zitten
Zwart met brede zwarte riem over blijft het prima zitten
Bijlagen
rokje grijs only.jpeg
Only kokerrok donker blauw M  voorkant1.jpg
nep leren rok only.jpeg
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Merkloos
Mijn eerste rokje
Zwart nep leren
Bijlagen
Zwart kunst leren rokje.JPG
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

h&m
Maat 38
Bijlagen
Screenshot 2022-05-31 at 20-24-14 ② Rok H&M maat 38 — Rokken — 2dehands.jpg
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Camille schreef: 13 dec 2022 19:37 Merkloos
Mijn eerste rokje
Zwart nep leren
Gaaf, ik ben wel fan van (nep) leren rokjes. Zie ook mijn profiel foto.
Draag je die rok met panty? En dan met sneakers?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

ik draag ze met een panty van min 40 of 60 of mss een 80
Deze wel in het blauw
Moet nog een pruik en dames schoenen en make up
Bijlagen
ec-5123852_3.jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn rok vandaag thuis... Lekkere rok met split achteraan.. Geen zakken, dus niet om naar buiten te gaan, weg te gaan... Maar wel een leuke rok...
Bijlagen
Mijn rok vandaag...
Mijn rok vandaag...
Resizer_16714634397121.jpg (13.99 KiB) 896 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Niet echt mijn smaak maar dat doet er niet toe
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Camille schreef: 19 dec 2022 23:05 Niet echt mijn smaak maar dat doet er niet toe
ja ieder diertje zijn pleziertje hé Camille... Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 15 sep 2021 10:58
Kortrokje schreef: 15 sep 2021 10:02 Er zijn dus nog veel mannen die het gemak van een rok of jurk niet kennen hé.. Laten wij maar rustig verder genieten.. Wij weten wel hoe aangenaam het is om rokken en jurken te dragen..
Groeten..👍👍
Dat weet ik nog zo niet. Ik denk dat er meer mannen rokken en jurken dragen dan we vermoeden, alleen komen die er niet voor uit, dragen het stiekem, enkel binnenshuis of als niemand in de buurt is. Misschien enkel 's avonds naar buiten als het donker is... Vraag is ook of men echt actief op het internet gaat zoeken of er een forum zoals het onze bestaat. Vraag is ook of ze na het vinden van ons forum ook meteen hun "klederdracht" aan ons willen openbaren? Schroom of angst om herkend te worden? Kan nochtans vrij anoniem hier hoor. Denk dat er van al onze leden vrijwel niemand zijn echte naam gebruikt, geen locatie bij het profiel zet en ook geen herkenbare foto. Tja... wat je op internet post gaat er ook nooit meer af natuurlijk. Als je enkel post wat je anoniem kwijt wil is er echter geen probleem toch ;)
ja Rik ik ben deze post nog eens aan t lezen, ja daar heb je een punt... Misschien zijn er inderdaad wel veel mannen die het stiekem doen zoals u zegt... Wij zijn ook niet van de eerste dag dat wij een rok aantrokken in de openbaarheid gegaan.. Dat heeft jaren geduurd eigenlijk.. Ik spreek nu voor mezelf natuurlijk... Ja het kan ook zijn dat sommigen er nooit toe komen om naar buiten te komen in hun rok of jurk of wat dan ook... Maar sinds die 7e maart 2019 voel ik mij veel vrijer wat dat betreft... De tijd van omkleden naar de "normale" kledij, wat heet NORMAAL... Die tijd is sinds reeds drie jaar, straks vier jaar voorbij .. Broeken is voor mij over and out sinds die dag.... Ik hoop dat mannen die graag een rok of jurk dragen, op een dag toch de moed opbrengen om eens te doen wat ze werkelijk willen, en dat is dan, dragen wat ze zelf willen dragen, wat ze graag dragen, en niet wat sommigen van hen verlangen dat ze dragen...
Groeten Rik...
👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie