outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mooi ensemble Rik... Ik vind die rok heel mooi ..👍👍 jij hebt werkelijk ook een slank lichaam, jij kan die rok werkelijk in de taille dragen... En die blijft zitten .. Ik ben"nogal" rond aan de taille, ik moet dikwijls naar onder toe gaan met een rok... Op mijn taille blijft die dan misschien wel zitten, maar als ik wat veel beweeg zakt die naar beneden, en da's natuurlijk niet de bedoeling.. Ik heb er ooit ook nog bretellen op gedragen vroeger.. Het is ook te zien welke rok, een rok met rekbare taille, of één met vaste taille...Maar nu draag ik eigenlijk meest jurken, daarmee heb ik dat probleem niet... Groeten 👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Voor vaderdag morgen zal het deze jurk worden.
IMG_1194b.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 122
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: outfit van de dag

Bericht door Remko »

Denk dat je een weekje te vroeg bent ;)
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

Dit pluk ik van internet: In België valt 'Vaderdag' jaarlijks op de tweede zondag van juni. In 2022 is dat op zondag 12 juni. Een week later is het Vaderdag in Nederland. In de regio Antwerpen en de Kempen wordt Vaderdag echter gevierd op 19 maart (de naamdag van Sint Jozef).
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 122
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: outfit van de dag

Bericht door Remko »

Thnxs voor de info! Had er even geen erg in dat Rik in België woont en dat het daar anders valt. Maar je bent nooit te oud om te leren.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Remko schreef: 11 jun 2022 20:43 Denk dat je een weekje te vroeg bent ;)
Hier in België is het wel degelijk vandaag hoor, in Nederland een week later maar ik ben dus Belg ;) https://www.beleven.org/feest/vaderdag_belgie
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Vandaag een licht rokje aan...een rokje met stroken..(1)...😂😂 licht en luchtig... En doorzichtig wel wat...
Bijlagen
Mijn rokje vandaag
Mijn rokje vandaag
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Leuk om elkaars foto’s van outfits te zien!

Ik draag vandaag weer mijn favoriete jurk, kousen en met de schoenen die ik afgelopen weeek -in deze jurk- in Rotterdam kocht.
Laatst gewijzigd door Alex op 22 mei 2023 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Remko schreef: 12 jun 2022 08:01 Thnxs voor de info! Had er even geen erg in dat Rik in België woont ....
Staat nochtans onder mijn profielfoto bij locatie: "Belgenland" ;) meer bepaald Oost-Vlaanderen...
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 14 jun 2022 07:11 194AF049-5D62-4081-B72F-6B93360ED768.jpeg

Leuk om elkaars foto’s van outfits te zien!

Ik draag vandaag weer mijn favoriete jurk, kousen en met de schoenen die ik afgelopen weeek -in deze jurk- in Rotterdam kocht.
Mooi, héél mooi... Het staat u héél mooi...
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie