outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Mijn outfit vandaag: een warme gebreide langere rok en een warme gebreide pullover met rolkraag.
Daaronder een body van Triumph zonder extra padding... puur natuur ;)
IMG_1482c.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mooi hoor Rik.. Ziet er echt prachtig uit.. Jij beschikt ook over "de lijn"/figuur om zoiets te dragen ..👍
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Kortrokje schreef: 30 dec 2022 13:52 Mooi hoor Rik.. Ziet er echt prachtig uit.. Jij beschikt ook over "de lijn"/figuur om zoiets te dragen ..👍
Groeten
Dank u voor het compliment, ik weeg nochtans 91 kg hoor maar met mijn 1m85 valt dat nogal mee ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 30 dec 2022 15:40
Kortrokje schreef: 30 dec 2022 13:52 Mooi hoor Rik.. Ziet er echt prachtig uit.. Jij beschikt ook over "de lijn"/figuur om zoiets te dragen ..👍
Groeten
Dank u voor het compliment, ik weeg nochtans 91 kg hoor maar met mijn 1m85 valt dat nogal mee ;)
Ja graag gedaan, maar het is zo.. Ik weeg over de 100 kilo, wat misschien nog niet zo erg is, maar ik heb een héél dikke buik, en dat is allesbehalve "de lijn" ... Dus ja jij ziet er echt goed uit in die rok met trui... Ik vind het ook een héél mooie rok en trui......Die staat u echt zoals wij zeggen hier ..
Groeten Rik...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Vandaag niet meer naar buiten dus mag het wat luchtiger zijn.
Zwarte mouwloze top met zilveren glittertjes (feestelijk),
stretchy donkerblauw rokje met sterretjes motiefje, Achteraan rits over de hele lengte.
IMG_1485c.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

sorry dat ik het moet zeggen is te mannelijk
staat totaal niet met een baard
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Camille schreef: 31 dec 2022 11:25 sorry dat ik het moet zeggen is te mannelijk
staat totaal niet met een baard
Tja, ik wil dan ook de geest van dit forum in ere houden "rokvoormannen" en daar hoort nu eenmaal ook een baard bij ;) Ik ben niet geboren met een baard maar mijn eerste donsjes waren er al op mijn 15-16 jaar en daarna heb ik tot nu nooit nog een naakte kin gehad, soms zelfs een vrij lange baard zodat mijn omgeving ondanks mijn rokken toch altijd er van overtuigd blijft dat ik een man ben. 8-)
Je hoeft echt geen gladgeschoren vrouwelijk uiterlijk te hebben om een rok te mogen dragen, zoiets heet "vrijheid" !
Kijk anders hier maar eens : https://www.pinterest.co.uk/amaninaskir ... nd-skirts/

Ik ben destijds hier op het forum terecht gekomen na het Googlen op "rok voor mannen", veel mannen hebben een baard, dus JA.... als ik geen baarden wil zien zou ik moeten zoeken op "rok voor vrouwen"? :D
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

Ik vind dat dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken. Soms heb ik zin in een eendagsbaard en de andere keer (meestal eigenlijk) geschoren. Als iemand een baard laten staan. Ja goed idee. Gewoon doen. Dat is ieder zijn eigen keus. Inderdaad ik ben het Rik eens: dit is site met de naam rokvoormannen. En als je er vrouwelijk uit wilt zien. Dat begrijp ik ook. En ik begrijp dat je niet ieders keuze mooi vind. Dat heb ik ook. Maar dat laat ik dan voor mezelf. Ik verlang iedere dag, dat iedereen elkaar in hun waarde laat. En dat is heel veel weg van de werkelijkheid.
Laatst gewijzigd door WesleyN op 31 dec 2022 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Ik heb een baard sinds mijn beroepsopleiding, vanaf ongeveer 1968. Ben nu 73 jaar en heb de baard er in de tussentijd denk ik ongeveer 3-4 maanden afgehad op doktersadvies.
Ik houd ervan om vrouwenkleding te dragen, maar ik ben én blijf een man. Ik ben niet zo groot meer (1,69 meter; als je ouder wordt krimp je) en ik weeg ongeveer 72 kg.
Op de foto: Diko tijdens de kerstdagen, dus met baard.
20221225_151137 (3).jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mooie jurk.. Héél mooi... En dat is een jurk met zakken.. Goed... Hou ik wel van 👍
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie