outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Gisteren nog een leuke jurk gescoord in de kringwinkel.
Heel erg blij mee voor de warmere dagen. :-))
IMG_1504.JPG
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mooie jurk Rik...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Het zonnetje komt er soms eens door daarom mag de rok ook eens wat korter.
Bijlagen
roodbruin.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Rokje korter, oké!!
Ik vind de kleurencombinatie met je shirt niet om te zeggen "Super". Maar dat is mijn smaak.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

DiKo schreef: 30 mar 2023 13:25 Rokje korter, oké!!
Ik vind de kleurencombinatie met je shirt niet om te zeggen "Super". Maar dat is mijn smaak.
Tja, ik hou wel van "ton-sur-ton" oftewel binnen hetzelfde kleurenspectrum blijven.
Sterke contrasten zij niet mijn ding :)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Ik ben ook erg fan van jurken!
De dame van Starbucks Breukelen waar ik vaak in jurk of rok koffie drink, zei gisteren ‘jij kleedt je altijd classy, niet over de top. Het staat je allemaal erg mooi, ik hou ervan!’ - leuk toch om te horen?

Outfit van vandaag:
Bijlagen
ABDE03C4-36DE-40BD-8B63-2ACE48085D45.jpeg
ABDE03C4-36DE-40BD-8B63-2ACE48085D45.jpeg (17.11 KiB) 884 keer bekeken
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Bijzonder geslaagde outfit Alex ! Proficiat ! Staat je fantastisch !!!
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

marpie schreef: 31 mar 2023 09:11 Bijzonder geslaagde outfit Alex ! Proficiat ! Staat je fantastisch !!!
Dank!
Dit droeg ik gisteren:
Bijlagen
EAC1651A-A4D1-4BF9-9F30-6AFFF944E1E3.jpeg
EAC1651A-A4D1-4BF9-9F30-6AFFF944E1E3.jpeg (29.49 KiB) 877 keer bekeken
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Hai Alex

Beide outfits op de door jou verstuurde (jurk)foto's spreken mij aan. Staan je allebei heel goed!!
De dame in Breukelen "bekijkt je goed" voordat ze commentaar geeft en ik vind dat ze 100% gelijk heeft.
Dapper van je! en leuk dat die mevrouw/ jonge dame je becommentariseert. Niks mis mee!!! Positief! Veel beter dan dat ze "achterkamertjespolitiek" voert zoals onze huidige politici in Den Haag.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

DiKo schreef: 31 mar 2023 16:28 Hai Alex

Beide outfits op de door jou verstuurde (jurk)foto's spreken mij aan. Staan je allebei heel goed!!
De dame in Breukelen "bekijkt je goed" voordat ze commentaar geeft en ik vind dat ze 100% gelijk heeft.
Dapper van je! en leuk dat die mevrouw/ jonge dame je becommentariseert. Niks mis mee!!! Positief! Veel beter dan dat ze "achterkamertjespolitiek" voert zoals onze huidige politici in Den Haag.

Dank, dat geeft moed!
Net een uurtje in de groene jurk (met panty en pumps) door winkelcentrum Amstelveen rondgelopen en heel wat mooie lange jurken gepast. De dame bij WE kent me al. ‘Daar hangt een mooie lange jurk in jouw maat, die moet je even passen’ zei ze vandaag.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie