outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Jos schreef: 05 aug 2022 17:48
Niek schreef: 25 jul 2022 16:12 Soms is het schipperen. Ik was in Tsjechië met mijn dochter. Ondanks dat zij mijn kleding prima vindt, toch maar niet met rok daar geweest.
elders heb ik al eens vermeldt, maar overal waar ik ben geweest in Europa had ik nooit problemen in rok:
Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk. Spanje, Italië, Kroatië, Macedonië, Bulgarije, Griekenland
Ja goeieavond Jos, ik ben nu absoluut geen reiziger of globetrotter, maar indien wel zou ik niet naar zo'n landen gaan.. ik vind dan wel belangrijker het ik-zijn... Ik wil niet terug naar verkleedpartijen om er uit te zien zoals dat dan weer blijkbaar moet🤮🤮🤮🤮, nee zoiets wil ik niet meer... verkleedpartijen zijn voor mij verleden tijd... Niet welkom, dan maar niet...
Groeten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Al een paar dagen mijn rok die ik draag... Grijze jeansrok met twee zakken vooraan en twee zakken achteraan.. Met split ook achteraan... Leuke rok om te dragen..
Groeten aan alle leden..
Bijlagen
Mijn rok al een paar dagen...
Mijn rok al een paar dagen...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Nog een leuk rokje meer zomers..
Bijlagen
Resizer_16660181104571.jpg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Jacle
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 aug 2007 19:54

Re: outfit van de dag

Bericht door Jacle »

Dit draag ik regelmatig tegenwoordig
Bijlagen
20220506_115330.jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 15 sep 2021 10:58
Kortrokje schreef: 15 sep 2021 10:02 Er zijn dus nog veel mannen die het gemak van een rok of jurk niet kennen hé.. Laten wij maar rustig verder genieten.. Wij weten wel hoe aangenaam het is om rokken en jurken te dragen..
Groeten..👍👍
Dat weet ik nog zo niet. Ik denk dat er meer mannen rokken en jurken dragen dan we vermoeden, alleen komen die er niet voor uit, dragen het stiekem, enkel binnenshuis of als niemand in de buurt is. Misschien enkel 's avonds naar buiten als het donker is... Vraag is ook of men echt actief op het internet gaat zoeken of er een forum zoals het onze bestaat. Vraag is ook of ze na het vinden van ons forum ook meteen hun "klederdracht" aan ons willen openbaren? Schroom of angst om herkend te worden? Kan nochtans vrij anoniem hier hoor. Denk dat er van al onze leden vrijwel niemand zijn echte naam gebruikt, geen locatie bij het profiel zet en ook geen herkenbare foto. Tja... wat je op internet post gaat er ook nooit meer af natuurlijk. Als je enkel post wat je anoniem kwijt wil is er echter geen probleem toch ;)
Ja Rik ik lees hier uw bericht nog eens ..inderdaad als je anoniem zoals hier dat kunt.. Maar misschien zijn er nog wel velen die dit forum eigenlijk niet kennen... Of ook de vraag nog nooit gesteld hebben op Google, want indien wel, ja dan vindt je dit forum sowieso, zo heb ik het ook gevonden toen.. Voor sommigen is het misschien echt toch niet zo belangrijk dan bij ons het geval is... Ja schrik om herkend te worden? Problemen dan thuis met de echtgenoot/echtgenote misschien, en daarom toch maar niet doen? Het kunnen ontelbare redenen zijn waarom sommigen het dan toch (nog) niet wagen ... Ik kan ook moeilijk geloven dat wij de enigen zijn... Dat kan gewoon niet .... Och ja iedereen die rokken en jurken draagt is ALTIJD welkom hé.. Dus in afwachting van nieuwe leden rokkendragers, wachten wij maar af en doen wij verder wat we graag doen...
Namelijk rokken en jurken dragen en alles wat erbij hoort...
Groeten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Jacle schreef: 17 okt 2022 23:00 Dit draag ik regelmatig tegenwoordig
Ja mooi hoor Jacle...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Kortrokje schreef: 17 okt 2022 23:23
Rik schreef: 15 sep 2021 10:58
Kortrokje schreef: 15 sep 2021 10:02 Er zijn dus nog veel mannen die het gemak van een rok of jurk niet kennen hé.. Laten wij maar rustig verder genieten.. Wij weten wel hoe aangenaam het is om rokken en jurken te dragen..
Groeten..👍👍
Dat weet ik nog zo niet. Ik denk dat er meer mannen rokken en jurken dragen dan we vermoeden, alleen komen die er niet voor uit, dragen het stiekem, enkel binnenshuis of als niemand in de buurt is. Misschien enkel 's avonds naar buiten als het donker is... Vraag is ook of men echt actief op het internet gaat zoeken of er een forum zoals het onze bestaat. Vraag is ook of ze na het vinden van ons forum ook meteen hun "klederdracht" aan ons willen openbaren? Schroom of angst om herkend te worden? Kan nochtans vrij anoniem hier hoor. Denk dat er van al onze leden vrijwel niemand zijn echte naam gebruikt, geen locatie bij het profiel zet en ook geen herkenbare foto. Tja... wat je op internet post gaat er ook nooit meer af natuurlijk. Als je enkel post wat je anoniem kwijt wil is er echter geen probleem toch ;)
Ja Rik ik lees hier uw bericht nog eens ..inderdaad als je anoniem zoals je hier dat kunt.. Maar misschien zijn er nog wel velen die dit forum eigenlijk niet kennen... Of ook de vraag nog nooit gesteld hebben op Google, want indien wel, ja dan vindt je dit forum sowieso, zo heb ik het ook gevonden toen.. Wie dit forum WIL binnen, die vindt het...Voor sommigen is het misschien echt toch niet zo belangrijk dan bij ons het geval is... Ja schrik om herkend te worden? Problemen dan thuis met de echtgenoot/echtgenote misschien, en daarom toch maar niet doen? Het kunnen ontelbare redenen zijn waarom sommigen het dan toch (nog) niet wagen ... Ik kan ook moeilijk geloven dat wij de enigen zijn... Dat kan gewoon niet .... Och ja iedereen die rokken en jurken draagt is ALTIJD welkom hé.. Dus in afwachting van nieuwe leden rokkendragers, wachten wij maar af en doen wij verder wat we graag doen...
Namelijk rokken en jurken dragen en alles wat erbij hoort...
Groeten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 21 feb 2022 13:45 Voor deze periode nog iets te fris maar binnenshuis wel leuk ;)
DSC_1181b.jpg
Waaaw héél mooie rok Rik..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Vandaag zoals reeds een paar dagen een rok verkozen in de plaats van een jurk...
Groeten
Bijlagen
received_1119652682277508.jpeg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 510
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn rok die ik al een dag of twee draag.. Deze is al een paar jaren oud ook...
Bijlagen
BlurPhoto1666557509655.jpg
BlurPhoto1666557509655.jpg (30.91 KiB) 1153 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie