outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Ik ben natuurlijk nog niet zo lang lid en ik vroeg me af of er ooit een topic is geweest 'outfit van de dag' ?
Ben wel eens benieuwd wat de forumleden zoal dragen?

Maakt niet uit of thuis of openbaar is.
Foto's zouden naar keuze met gezicht of met blur (of tot de nek) kunnen uiteraard.
Wat denken jullie ?
Is dit een goed idee ?
Zoniet : moderator : wis gerust deze post hoor. Ik wil me als 'newbie' zeker niet opdringen !! ;)
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Kijk eens naar de volgende topic ;) viewtopic.php?f=5&t=2875
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Rik schreef: 17 mei 2021 21:55 Kijk eens naar de volgende topic ;) viewtopic.php?f=5&t=2875
Bedankt om dat even voor me op te klaren Rik.
Aan de andere kant, een post van 2016 ?
Laatste reactie alweer ruim anderhalf jaar geleden :?
Niet echt brandend actueel zou ik zeggen.... :lol:
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

marpie schreef: 18 mei 2021 11:32
Rik schreef: 17 mei 2021 21:55 Kijk eens naar de volgende topic ;) viewtopic.php?f=5&t=2875
Bedankt om dat even voor me op te klaren Rik.
Aan de andere kant, een post van 2016 ?
Laatste reactie alweer ruim anderhalf jaar geleden :?
Niet echt brandend actueel zou ik zeggen.... :lol:
De topic is wel gestart in 2016 maar daar kan steeds verder onder gepost worden natuurlijk.
Dat de laatste reactie even geleden is klopt maar de berichten staan ook wel verspreid over wat men draagt.
Het is ook zo dat men niet alle dagen post wat men gaat dragen en het forum is sowieso vrij dun bevolkt :lol:
Wat mij zelf betreft, een denim rok zoals in mijn avatar is zowat mijn dagelijkse plunje als ik de deur uit ga.
Zowel met de hond wandelen, fietsen, boodschappen, naar de garage, de dokter, de apotheek...
Ik heb in de laatste anderhalf jaar nog zelden broeken gedragen, altijd effen rokken in denim, zwart, khaki, beige en bruin.
Lengtes variëren van 43 tot 55 cm lengte, toch liefst boven de knie, soms een legging eronder als het te fris is.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Vandaag is het deze outfit: denim rokje met gestreepte top.
Afbeelding
Bijlagen
DSC_0961-forum.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: outfit van de dag

Bericht door MaricaV »

Vandaag een knielengte spijkerrokje, witte top en een dunne blauwe IJsland trui daaroverheen. Witte sneakers aan, en klaar ben ik voor vandaag.

Al naar de aspergeboer geweest ook.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Gisteren paar boodschappen gedaan, gezien het een heel mooie dag was heb ik het rode jasje heel snel kunnen uitdoen. :D
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Heerlijk zomerweertje en ik moet de deur niet uit dus lekker thuis in een jurk vandaag.
DSC_0999-sm.jpg
Bijlagen
DSC_0998-sm.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 23 mei 2021 09:09 Vandaag is het deze outfit: denim rokje met gestreepte top.
[img]https://www.quora.com/How-do-you-feel-about-men-wear

Prachtig is je outfit Rik.. 👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 23 mei 2021 09:09 Vandaag is het deze outfit: denim rokje met gestreepte top.
Afbeelding
Prachtige outfit Rik . Mooi..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie