Re: Waar is iedereen?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Kortrokje »

Het is hier heel heel stilletjes op het forum van rokken voor mannen.. Allemaal in verlof of wat is t? Geen interesse meer??
Hopelijk ben ik mis hé...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Rik »

Hoi, je had die vraag al eerder gesteld en inderdaad, het is hier stil.
Ik ben nergens heen hoor, gewoon genieten in eigen tuin van een veilige "staycation" en regelmatig kom ik eens langs hier.
Ben niet zo'n prater en alle dagen een bijna identieke foto posten van een net iets andere kleur rok? Nahhhh :lol:

Ik beheer zelf ook een phpBB forum en daar is dat momenteel ook zo kalm. We hebben daar een 80-tal leden en slechts een handjevol is actief op het forum, de rest leest mee maar als er weinig gepost wordt dan blijven die lezers op de duur ook weg... Tja, 't is niet anders.
Als er niet elke dag iets nieuws gepost wordt of maandelijks ergens een meeting is valt alles stil. Covid heeft alles een versnelling lager doen schakelen. Bijeenkomsten zijn er niet of nauwelijks (ik ben in 2 motorclubs), iedereen gaat een beetje zijn eigen gang in zijn/haar cocon.
Meer en meer worden we het gewoon om in ons eentje zaken te doen, zoeken andere tijdverdrijven die ons dan helemaal opslorpen en dan is iets posten op een forum vaak het laatste wat in ons op komt.

Het zal straks meer dan 2 jaar zijn dat ik bijna altijd rokken draag in de openbaarheid en ik heb in die periode nog geen enkele "soortgenoot" ontmoet. Dan ga je denken "ik ben alleen met mijn gewoontes" en sta je niet meer stil bij het gegeven dat anderen wel eens iets over je rok ervaringen willen horen. Het is dan ook zo doodnormaal geworden om in rok te lopen dat er niet meer over gepraat wordt. Je praat ook meer over een nieuwe wagen dan over een wagen die 16 jaar oud is zoals die van mij :) Eens het nieuwe er af weet je op de duur nauwelijks nog wat erover te zeggen.

Groetjes vanuit een volger uit Gent ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Kortrokje »

Ja das misschien wel een groot deel waarheid Rik... Maar toch, ik kijk bijna elke dag, maar héél weinig, zeg maar niks... Jammer... Ja men zoekt een beetje naar soortgenoten hé, en die vindt je hier dan wel. Maar de verhalen zijn precies gauw uitgeput.. Is een beetje mijn bevinding hé. En t zal den tijd van t jaar zijn, of den tijd van de maand 🤣😂🤣😂...
Groeten Rik... Tot gauw eens hier op t forum.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Waar is iedereen?

Bericht door musa »

Koekoek, ben een beetje eens met bovenstaande commentaren, was ook teleurgesteld in de aflasting van de meeting.
Soit misschien brengt de toekomst beterschap.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Kortrokje »

Ja musa inderdaad, hopelijk wat meer babbelen en vertellen op ons forum... Das toch de bedoeling hé, van ideeën , meningen stijlen enz uit te wisselen en over te praten, dacht ik toch .
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Kortrokje »

Nog altijd geen verandering/verbetering qua babbelen...t zal aan Corona liggen zeg maar...🙄🙄🙄🙄😱😱😱😱
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Rik »

Kortrokje schreef: 22 aug 2021 00:38 Nog altijd geen verandering/verbetering qua babbelen...t zal aan Corona liggen zeg maar...🙄🙄🙄🙄😱😱😱😱
Op het motorforum dat ik beheer ook niet hoor, nauwelijks berichten van onze 80-tal leden :(
Social distancing werkt blijkbaar baar ook op het digitale vlak :o
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Remko »

Ik heb dit jaar een stuk minder behoefte aan een rok dan afgelopen jaren, dat is net als met de korte broek.
Alles heeft te maken met het weer! Vandaag is ook weer een dag van wat trekken we aan.
Nu heb ik dan wel een geruite overhemd met een blauwe rok en panty aan maar echt warm heb ik het niet.
Afgelopen week ook even er tussenuit geweest en meestal heb ik in de vakantie wel een dag dat ik de gehele dag een rok aan heb, dit jaar niet helaas.
Zijn er meerdere die dit herkennen?
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Rik »

Remko schreef: 22 aug 2021 10:23 Ik heb dit jaar een stuk minder behoefte aan een rok dan afgelopen jaren, dat is net als met de korte broek.
Alles heeft te maken met het weer! ......
..... meestal heb ik in de vakantie wel een dag dat ik de gehele dag een rok aan heb, dit jaar niet helaas.
Zijn er meerdere die dit herkennen?
Ik alvast niet, rond 1 september straks zal het zo'n 2 jaar zijn dat ik zo goed als elke dag in rok loop.
Soms eens draag ik shorts, heel korte damesshorts dan want die zitten mooier rond de kont dan de heren-aardappelzakken :lol:
De periodes in lange broek beperken zich tot een bezoek aan ziekenhuis (jaarlijkse controle bij cardiologe),
en de dagen dat ik er met de motorfiets op uit ga, dan is het motorbroek en motorjas.
Zelfs op frissere dagen heb ik die twee jaar rokken gedragen, dan wel met een panty of een legging er onder.
Zolang mijn bovenlichaam warm kan blijven lukt dat best, ik heb zelden koude benen of voeten.
Veel échte zomer voor een langere periode kregen we nog niet maar kom... onze bossen branden dan niet af :o
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Waar is iedereen?

Bericht door jaguar »

Ja amai, wat een zomer is me dat zeg.
Vandaag even de stad in geweest.
En geloof het of niet maar de nylons waren meer dan welkom.
En dat in augustus...
Of misschien mocht het rokje toch wat langer ? :lol: :lol: :lol:

Brrr...
Plaats reactie