Amersfoort

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Amersfoort

Bericht door Niek »

Ik ben, samen met een vriendin, 2x in Amersfoort geweest op zaterdagmiddags.
Best spannend. Gelukkig was een vriendin mee, dat geeft meer rust en zekerheid, voor de eerste keer.
Geen enkele opmerking gehad, wel wat leuke blikken en natuurlijke vreemde blikken..
Bijlagen
IMG_20210827_125903.jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Amersfoort

Bericht door Kortrokje »

Goeienamiddag Niek, mooi hé, juist het weer lijkt niet zo mooi te zijn vermits u een paraplu bij hebt...
Een jeansrok, of vergis ik mij?
Mooi hoor .. Succes.. En verder blijven rokken hé.. geniet ervan want het is zo leuk rokken en in mijn geval jurken.
Groeten.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Amersfoort

Bericht door Rik »

Heel leuk Niek, doe zo verder, op 1 september zal het 2 jaar zijn dat ik zowat dagdagelijks overal in rok loop.
Het went zeer snel en nooit opmerkingen, hoogstens een knikje of glimlachje van de dames ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: Amersfoort

Bericht door MaricaV »

De dames vinden het vaak gewoon leuk dat een man verder kijkt dan zijn eigen kledingkast. Zij, de dames hebben het vele jaren geleden al gedaan, door broeken en colbertjes van de man aan te trekken.
Plaats reactie